خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد

پست «ملایر 4» گامی حیاتی برای رفع ضعف ولتاژ و تامین برق پایدار در شهرستان ملایر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: پروژه بزرگ احداث پست «ملایر 4» که مزین به نام سردار بزرگ اسلام است به عنوان یک گام حیاتی برای رفع ضعف ولتاژ و تامین برق مطمئن و پایدار شهرستان ملایر است.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۰۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

پست «ملایر 4» گامی حیاتی برای رفع ضعف ولتاژ و تامین برق پایدار در شهرستان ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با حضور در شهرستان ملایر با حجت‌الاسلام آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در توزیع برق ملایر و گستردگی این شهرستان ملایر و ویژگی‌های منحصر به فرد آن، بر توجه ویژه به مسایل برق شهرستان تأکید کرد.

شیرزاد جمشیدی در ادامه با اشاره به پروژه‌های مهم برق شهرستان ملایر طی سال گذشته افزود: اقدامات صورت گرفته در سال 98 از لحاظ حجم کار و میزان اعتبار هزینه شده حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: از جمله پروژه های انجام شده این شهرستان می‌توان به برگزاری مانورهای عملیاتی و اصلاح فیدرهای بحرانی، اصلاح شبکه برق بازار سنتی ملایر، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق بافت فرسوده و راه‌اندازی ساختمان دیسپاچینگ جنوب استان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه از حمایت‌های همه جانبه و گسترده نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تقدیر و بر ضرورت حمایت‌های بیشتر تاکید کرد.

وی ابراز داشت: پروژه بزرگ احداث پست «ملایر 4» که مزین به نام سردار بزرگ اسلام است به عنوان یک گام حیاتی برای رفع ضعف ولتاژ و تامین برق مطمئن و پایدار شهرستان ملایر است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط شرکت توزیع برق را مایه دلخوشی و در راستای عملی‌سازی بیانات مقام معظم رهبری دانست.

حجت الاسلام احد آزادیخواه از مهندس جمشیدی به عنوان مدیری توانا و فعال نام برد و از زحمات وی و مدیر توزیع برق ملایر تشکر و قدردانی کرد و با اعلام آمادگی برای همکاری‌های بیشتر به پرسنل مدیریت توزیع برق استان و ملایر خداقوت گفت.

در پایان این دیدار از مساکن مهر ملایر که پروژه روشنایی معابر آن به تازگی به اتمام رسیده است، بازدید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار