در مراسمی با حضور فعالان عرصه رزمایش مواسات و کمک مومنانه در قالب طرح باران همدلی در شاهرود تقدیر و تشکر صورت گرفت.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۰۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تقدیر و تشکر از فعالان عرصه رزمایش مواسات و کمک مومنانه در قالب طرح باران همدلی که در سه ماهه اول سال ۹۹ صورت گرفت خبر داد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاشگران عرصه رزمایش کمک‌های مومنانه خاصه اعضاء محترم موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود اظهار کرد: امروز در طرح کمک‌های مومنانه شاهد هستیم که همه آحاد جامعه اسلامی در این عرصه نیز به درستی ایفای نقش نمودند و کوردلان خارجی، داخلی و معاندین نظام همواره سعی نموده اند، وجهه گروه‌های جهادی و مردمی و مجموعه‌های خودجوش مردمی و فرهنگی را تخریب نمایند.
محمد ابراهیمی گفت: جامعه هدف این کمک‌های مومنانه بسیار گسترده است، شرایطی که در مبارزه با ویروس کرونا پیش آمد، کسب و کار اصناف را تعطیل و اقشار مختلف مردم آسیب دیده اند، متمکنین، متنفذین و خیرین پای کار آمدند و در این امر خداپسندانه شرکت نموده اند و تقدیر از این امر خیرخواهانه و انسان دوستانه آنان قابل تقدیر است، نظام مقدس جمهوری اسلامی نمونه‌ای بارز از حکومت‌های مردم محور و حکومت مبتنی بر ارزش‌های والای انسانی است.
وی با بیان اینکه مردم و مسئولان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه، همدلی خود را به نمایش گذاشتند، افزود: موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود نیز همگام با سراسر کشور، خیرین، مردم و مسئولان همدل و همزمان در راستای مواسات و کمک مومنانه و با تمام قوت وارد میدان شد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در پایان از تلاش و همدلی خیرین و مردم در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در راستای کمک و مواسات مومنانه تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها