طی حکمی از سوی رییس دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر رضا اندام به عنوان سرپرست دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه منصوب شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۲۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر رضا اندام به عنوان سرپرست دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه منصوب شد.
در این حکم آمده است: با عنایت به بند «۱۰-هـ» ماده «۴» آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب جلسه ۶۸۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی و مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست دانشکده تربیت بدنی دانشگاه منصوب می‌شوید تا وظایف و امور محوله را بر اساس آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و با هماهنگی معاونین و مدیران محترم ستادی به انجام رسانید.
در ادامه آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اصول والای انقلاب اسلامی و در سایه صداقت، تلاش، همدلی و همفکری با همکاران محترم آن دانشکده موجبات ارتقای دانشگاه را فراهم نمایید و موفق به تاییدات الهی و منشاء خیر و خدمات شایسته شوید.
همچنین دکتر فاتح ضمن قبول درخواست استعفای دکتر علی یونسیان و تقدیر از زحمات و تلاش‌های صادقانه ایشان در مدت تصدی ریاست دانشکده تربیت بدنی، گفت: امید است دانشگاه همچون گذشته از خدمات علمی و اجرایی شما بهره‌مند گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها