معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری ویژه برنامه های 14 و 15 خرداد در فضای مجازی

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری ویژه برنامه های 14 و 15 خرداد در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۲۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

مسعود رمرودی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهارداشت: به‌مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد برنامه های متعددی در سطح استان زنجان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های 14 و 15 خرداد به مناسبت سالروز عروج حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در عرصه فضای مجازی برگزار می شود،گفت:بازخوانی سیره و سبک زندگی امام خمینی(ره)برای همه مردم بخصوص نسل جوان ضروری است،گفت:با توجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسمات و تجمعات در سطح استان وجود ندارد، سپاه انصارالمهدی (عج) وبسیج این استان برنامه های متنوعی در سطح فضای مجازی برگزار می نماید.

 

معاون فرهنگی سپاه استان با اشاره به اینکه هدف از اجرای این برنامه ها تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) از طریق نشر اندیشه ونیز تبیین وصیت ایشان در عرصه خودکفایی،استقلال و حفظ وحدت در جامعه می باشد،تصریح کرد:فضاسازی تبلیغی و محیطی در سطح استان،تولید محصولات فرهنگی ،هنری،کلیپ و اینفوگرافیک از بیانات و سیره امام (ره)در رسانه وفضای مجازی،برگزاری مسابقه سیره و وصیت خوانی به صورت مجازی و حقیقی در استان،برپایی نمایشگاه های عکس و پوستر،برگزاری مباحثه مجازی در بین اعضای حلقات صالحین،زیارت مجازی حرم امام خمینی (ره)در سایت کانال شمیم و راه اندازی پویش های متعدد در فضای مجازی از برنامه های سپاه استان برای 14و15 خرداد ماه می باشند.

 

رمرودی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز 14 خردادماه از طریق رسانه با مردم بیان کرد:همچنین مسابقه ای از محتوای سخنرانی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در این روز در فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد:برگزاری مراسم مجازی ختم قرآن و زیارت عاشورا هدیه به روح پرفتوح امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد ونیز بازخوانی وباز نشر اندیشه و سیره سیاسی امام از دیگر برنامه هاست.

 

این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاوید و خاموش ‌نشدنی است، ادامه داد: امام با رهبری حکیمانه خود آغازگر نهضتی شدند که با گذشت حدود سه دهه از ارتحال امام خمینی (ره) هنوز نام، راه و منش ایشان در دل ملت ‌های مظلوم جهان زنده است.

ارسال نظرات