دیدار مدیرمحترم امور شعب بانک رسالت استان با سردار فرماندهی سپاه استان سمنان در سپاه استان سمنان به همت سازمان بسیج کارمندان استان در راستای کمک به قرارگاه محرومیت زدایی و استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی بهتر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۳۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

به گزارش بیسج کارمندان خبرگزاری بسیج از سمنان : دیدار مدیر امور شعب بانک رسالت استان با سردار فرماندهی سپاه استان سمنان در سپاه استان سمنان به همت سازمان بسیج کارمندان استان در راستای کمک به قرارگاه محرومیت زدایی و استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی بهتر این دیدار برگزار گردید.
در این دیدار مهندس ادب مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه رسالت با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ابراز داشتند بانک رسالت تنها بانک خصوصی قرض الحسنه در کشور می باشد که تا کنون توانسته است در شبکه اجتماعی رسالت بیش از 5 هزار کالا را در اختیار مشتریان قرار دهد.وی با اشاره به جذب کمک خیرین برای ارائه خدمات بهتر به مردم گفتند بانک رسالت در حوزه ایثارگری گامهای موثری برداشته است و تسهیلات قرض الحسنه در اختیار متقاضیان بر سود 2% قرار داده است.
سردار دامغانی با تشکر از نگاه مثبت مدیریت بانک رسالت ابراز داشتند جایی که به عنوان یک بانک قرض الحسنه است می توانم بگوئیم بانکداری اسلامی و اینجا می شود نقطه امیدی برای مستمندان و محرومین که بتوانند از خدمات قرض الحسنه بهره مند شوند.
فرماندهی سپاه استان با تشکر از سازمان بسیج کارمندان بابت برگزاری این نشست اظهار داشتند با تمام ظرفیت در قرارگاه محرومیت زدایی و کمک به نقاط کم برخوردار و محروم بشتابیم و بتوانیم شیرینی فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی را در این مناطق به مردم بچشانیم.
در این دیدار مدیریت امور شعب بانک قرض الحسنه رسالت با اعطای 20 وام قرض الحسنه ده میلیون ریالی برای بیماری کرونا در رزمایش مواسات مشارکت داشتند.
ریاست سازمان بسیج کارممندان نیز ضمن قدردانی از زحمات پرسنل خدوم بانک رسالت خواستار افتتاح پایگاه بسیج در این بانک شدند تا با ایجاد پایگاه بسیج،تفکر بسیجی و زمینه همکاری بیشتر در حوزه میز خدمت عمومی و تخصصی میسر گردد.

ارسال نظرات