به مناسبت برگزاری کنگره 3000شهید استان زنجان در سال آینده صورت می گیرد

چاپ بیش از 50عنوان کتاب درباره شهدای استان زنجان

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از چاپ بیش از 50عنوان کتاب درباره شهدای استان زنجان به مناسبت برگزاری کنگره 3000شهید استان زنجان در سال 1400خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۶۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

داود سودی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان زنجان در سال ۱۴۰۰ افزود: برگزاری چنین کنگره هایی موجب زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می شود.

 

وی با بیان اینکه کنگره شهدا مدت هاست که توسط استان های مختلف برگزار شده است، ادامه داد: باید برای به ثمر نشستن این کنگره با تمام وجود اقدام کنیم تا تاثیر آن در جامعه جاری و ساری شود.

 

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با آیت الله علی خاتمی؛امام جمعه استان به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری کنگره،فتح اله حقیقی؛ استاندار زنجان به عنوان رئیس ستاد کنگره ونیز سردار جهانبخش کرمی؛ فرمانده سپاه استان به عنوان دبیر کل کنگره افزود:در این جلسات مرکز حفظ وآثار وارزش های دفاع مقدس سپاه استان به عنوان دبیر دو کمیته جمع آوری اسناد شهدا وکمیته تالیف ونشر آثار شهدا در نظر گرفته شد.

سودی افزود:در همین راستا مرکز حفظ آثار وارزش های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان  بیش از 50عنوان کتاب  درباره شهیدان ورزمندگان استان چاپ خواهد نمود و نیز بیش از 50عنوان کتاب نیز به چاپ دوم می رسد.

 

وی تقدیر از خانواده شهدا،تالیف کتاب،چاپ نشریه وجمع آوری ومصاحبه اسناد را از دیگر اقدامات مرکز حفظ آثار وارزش های دفاع مقدس سپاه استان در این زمینه دانست .

 

این مسئول در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " من عقیده ی راسخ دارم بر اینکه یکی از نیازهای اساسی کشور، زنده نگه داشتن نام شهدا است" عنوان کرد: با توجه به سخنان رهبری به راحتی می توان جایگاه ارزشمند شهدا را در جامعه درک کرد؛ از این رو باید دقت کنیم که اثر بخشی برنامه های مربوط به شهدا زیاد و با کیفیت باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار