مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

امام خمینی (ره) عدالت واقعی را به جهانیان معرفی کرد

مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: امام خمینی (ره) با وجود ضدیت شدید قدرت های بزرگ علیه کشورهای عربی وفارسی زبان توانست، اسلام و عدالت را به جهانیان معرفی کند.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۷۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سالار قاسمی در نشست ستاد سی ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) آموزش و پرورش این استان بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تحت رهبری حضرت امام خمینی(ره ) درجهان تحولاتی ایجاد شد که دیگر کشور های مسلمان نیز با الگوگیری ازاین انقلاب برای اعتلای کلمةالله و برافراشتن پرچم لااله الاالله دست به تشکیل احزاب و حرکتهای اسلامی در کشورهایشان زدند.

وی خاطرنشان کرد: قدرتهای جهانی همواره کشورهای عربی و مسلمان را با تهدید به خود وابسته کرده اند اما ایران اسلامی طی این سالها قاطعانه و بدون ترس دربرابر قدرتهای جهانی ایستاد به گونه ای که به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است. مکتبی که امام خمینی(ره ) درقرن بیستم روی کار آورد، در حقیقت مکتب رسول اکرم (ص) است واین مکتب با گذشت سالها درمیان مردم مسلمان جایگاه بیشتری را کسب خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) ازشخصیتهای بزرگ تاریخی بود که توانست مسیر سیاسی جهان را تغییر دهد، اضافه کرد: امروز شاهد پیشرفت ایران در زمینه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستیم.

قاسمی عنوان کرد: اگرما به وضعیت اقتصادی و اجتماعی ایران قبل ازانقلاب اسلامی دقت کنیم، می بینیم که انقلاب توسعه و رشد اقتصادی را درکشوررقم زد.

وی یادآورشد: امام خمینی (ره ) توانست اعتراضات مردمی را به اهدافی که می خواست هدایت کند و با انقلابی که کرد در کوتاه مدت توانست جغرافیای سیاسی جهان را تغییر دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: مردم ایران، میراث گرانبهایی را که از امام خمینی به ارث برده اند ، با دقت فراوان حفظ خواهند کرد و ما فرهنگیان در حراست از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب مسوولیت سنگینی بردوش داریم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص بوجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا، برای آشنایی دانش آموزان با شخصیت امام راحل برنامه های مختلفی درفضای مجازی درحال اجراست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها