فراخوان سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ؛

فراخوان سومین سوگواره سراسری شعر و خاطره در سوگ آفتاب

سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و سومین سوگواره سراسری شعر و خاطره در سوگ آفتاب فراخوان کرد.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۹۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرهنگ شهرام صمدی نیا مسئول سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ بمناسبت ایام رحلت جانسوز امام خمینی(ره)اظهار داشت: این سازمان همچون سنوات گذشته شب شعر و خاطره ای در وصف حضرت امام خمینی(ره) پیرامون موضوعات استقلال اقتصادی، استکبار ستیزی، ولایت مداری، ساده زیستی و جبهه مقاومت برگزار نموده که امسال نیز سومین سوگواره در سوگ آفتاب در حال برنامه ریزی است.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی کشورمان و درگیری با ویروس منحوس کووید-19 ، فعلا امکان برگزاری جلسه شعرخوانی و خاطره گویی و تجمع در حسینه جماران میسور نیست لذا طبق برنامه ریزی به عمل آمده مقرر شد، پس از این فراخوانی عمومی کما فی السابق سازمان نسبت به دریافت آثار ادبی (شعر و خاطره) فرهیختگان اقدام نموده و پس از داوری و اعلام نتایج در صورت مهیا بودن شرایط برگزاری اختتامیه با حداقل جمعیت نسبت به ضبط برنامه اقدام و از طریق شبکه های اجتماعی و صدا و سیما اعلام نتایج به سمع و نظر علاقمندان رسانده شود.

صمدی نیا افزود: لازم به ذکر است بخش ویژه ای با یاد و خاطره سردار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی لحاظ شده و در صدد هستیم با برنامه هایی از قبیل مسابقه داستانک شوق وصال، فراخوان داستان کوتاه جهانمرد، مشاعره در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی و … نسبت به تولید محتوا و ثبت آثار جهت چاپ و نشر بین جوانان و نوجوانان در ایران اسلامی به عنوان الگوی همه جانبه مورد استفاده قرار گیرد.

وی در پایان افزود: سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ آمادگی خود را جهت دریافت آثار هنرمندان و فرهیختگان ادب و هنر اعلام داشته و آرزوی توفیق روز افزون توام با موفقیت برای تمامی دست اندرکاران و جامعه هنری این مرز و بوم خواهان است.
امید است تحت زعامت و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) گامی موثر در جهت شناساندن فرهنگ اصیل ایرانی به جوامع بشری برداریم.

ارسال نظرات