خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
با موضوع فرهنگ و نقش آن در سبک زندگی دینی؛
گردهمایی مصون سازی فرهنگی با موضوع فرهنگ و نقش آن در سبک زندگی دینی در مواجهه با سبک زندگی غربی در سپاه بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۹۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، «حجت الاسلام علی منفردی» در گردهمایی تبیینی، ترویجی و فرهنگی که با موضوع فرهنگ و نقش آن در سبک زندگی دینی در مواجهه با سبک زندگی غربی و با حضور کارکنان و سربازان، امروز در سپاه شهرستان بجنورد برگزار شد، به کلیت فرهنگ و ابعاد فرهنگ در زندگی اجتماعی آحاد جامعه اشاره کرد و گفت: سبک زندگی ما به عنوان مسلمان با سبک زندگی فردی که خدا را قبول ندارد یا مسلمان نیست، باید متفاوت باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بجنورد ادامه داد: سبک زندگی اسلامی، راه مراوده دائمی با خداست و حال این رابطه را در زندگی وارد کنید، تیپ بزنید آنگونه که او می خواهد، بخندید، شوخی کنید آنگونه که او می خواهد و هر کاری که انجام می دهی آنگونه انجام ده که خدا می خواهد.

وی با بیان اینکه سبک زندگی غربی بر مبنای جدایی دین از سایر شئون زندگی است، اظهارداشت: اجازه ندهید غربی ها سبک های خودشان را با این همه ماهواره، شبکه های اجتماعی و تلویزیونی و فضای مجازی، ذهن شما را در باتلاق خودشان فرو ببرند، چرا که آنها بدبخت روزگارند و خودشان در انتهای چاله سقوط کرده اند.

حجت الاسلام منفردی، عامل بسیاری از گناهان را حرام خواری عنوان کرد و افزود: اهل کوفه محب اهل بیت و پای سخنان امام علی (علیه السلام) نشسته بودند، اما چرا در کربلا اینگونه عمل کردند، این عمل آنها نتیجه حرام خواری آن ها بود و هر پولی را نگیرید و هرچیزی را نخورید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بجنورد با اشاره به اینکه محبت بدون عمل ما، همانند اهل کوفه می شود، خاطرنشان کرد: باید حواسمان بیشتر به خودمان جمع باشد، مسلمان چه اهل تسنن و چه اهل شیعه، تنها به محبت خشک و خالی اکتفا نکند و همراه با محبت به اهل بیت پیامبر اسلام، عمل و رعایت تقوای الهی را نیز پیشی بگیرید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها