ممدوحی در گفت و گو با «بسیج»:

مردم پای انقلاب ایستاده اند و کارنامه قبولی دارند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم در برخی از موارد نسبت به حرکت در مسیر آرمان های کارنامه قابل قبولی دارند که می توان به جبهه، جنگ و افزایش قدرت دفاعی.
کد خبر: ۹۲۴۵۸۰۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲

مردم پای انقلاب ایستاده اند و کارنامه قبولی دارندآیت الله ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در مورد آرمان های امام خمینی(ره) و حرکت مردم در مسیر این آرمان بعد از رحلت امام اظهار کرد: واقعیت این است که مردم آن طور که باید و شاید در مسیر آرمان های امام حرکت نکردند، اما مردم از آن فساد دوره طاقوت توانستند حفظ شوند.

وی با بیان اینکه مردم در انقلاب ماندند و پای آن ایستاده اند، گفت: مردم در برخی از موارد نسبت به حرکت در مسیر آرمان های کارنامه قابل قبولی دارند که می توان به جبهه، جنگ و افزایش قدرت دفاعی، اما در برخی دیگر از موارد مانند مسائل فرهنگی در مسیر آرمان های امام به نتیجه مطلوب نرسیدند.

ممدوحی درمورد مواضع امام نسبت استکبار جهانی و همراهی مسئولین در این زمینه تصریح کرد: مسئولین جمهوری اسلامی رغبتی به استکبار نشان ندادند، اما آنچه که موضع امام نسبت به استکبار بودرا با شدت لازم  نتوانستند ادامه دهند.

 

ارسال نظرات