خبرهای داغ:
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار خبر داد
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار گفت: در حوزه وصول مطالبات، 98 درصد وصول داشتیم که نشان از همراهی مردم با اداره برق در شهرستان را دارد.
کد خبر: ۹۲۴۵۸۱۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸

وصول 98 درصدی توزیع برق بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید طهماسبی‌خو در نشست صمیمی جعفری نماینده مردم شهرستان کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی با جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه شهرستان بهار در بحث کاهش تلفات رتبه اول شرکت را با 4.3 درصد دارد، گفت: در حوزه وصول مطالبات، 98 درصد وصول داشتیم که نشان از همراهی مردم دارد.

وی افزود: در شهرستان بهار سه نیروگاه از جمله دو نیروگاه دیزلی و یک نیروگاه خورشیدی 100 مگاواتی آرد سینا فعال است که در زمان پیک بار به تولید استان کمک شایانی می‌کنند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار با بیان اینکه در صیانت از حقوق شهروندی نیز توزیع برق شهرستان بهار سه سال پیاپی رتبه برتر شهرستان را دارا بوده است، عنوان کرد: با توجه به وجود چهار شهرک صنعتی در این شهرستان که شامل 25 درصد صنعت استان می‌شود، تعامل با صنعتگران از اولویت‌های اصلی ما است.

وی تصریح کرد: در بحث جذب اعتبارات 95 درصد اعتبارات سرمایه‌ای را جذب کردیم و کمترین بدهی را به پیمانکاران در سطح استان داریم.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار تأکید کرد: کمبود نقدینگی و جابجایی شبکه‎های توزیع شهری و روستایی و هماهنگی متولیان کار از جمله مشکلاتی است که با آنها مواجه هستیم.

*جذب 100 درصدی اعتبارات توسط توزیع برق کبودراهنگ

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان کبودراهنگ نیز با بیان اینکه این مدیریت سال گذشته 100 درصد اعتبارات را جذب کرده است، گفت: توزیع برق کبودراهنگ طی سال گذشته موفق به کسب رتبه اول در حذف قبوض کاغذی و صیانت از حقوق شهروندی در شهرستان شد.

علی هائل همدانی افزود: در بحث احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر نیز دو نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی و یک نیروگاه CHP 6 مگاواتی در شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به کاهش نرخ خاموشی در شهرستان کبودراهنگ، گفت: تعمیرات خطوط برق نیز به صورت خط گرم انجام می‌شود که بدون اعمال خاموشی به مشترک بوده که این امر نیازمند توجه بیشتر و بروزرسانی تجهیزات است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات