دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه کیش به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به اصناف و فعالان اقتصادی در سال جهش تولید تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۴۵۸۹۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ دکتر برات کریمی در دیدار با کارکنان شعبه کیش با اشاره به نقش بانک‌ها در حمایت از تولید ملی در سال «جهش تولید» گفت: یکی از مهم ترین اولویت های بانک دی در سال های اخیر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تلاش برای کمک به رونق اقتصادی کشور بوده است و این اولویت باید به صورت جدی در دستور کار شعب باشد.

کریمی، جزیره کیش را از نظر فرصت های جذب سرمایه گذاران، ارزشمند و ویژه توصیف کرد و گفت: اقتصاد کشور بر پایه حمایت بانک‌ها از سرمایه‌گذاران شکل گرفته و نظام بانکی نقش اساسی در رشد و توسعه اقتصاد دارد و باید تلاش شود با حمایت از فعالان صنعتی و اقتصادی و متمرکز کردن سرمایه‌ها در کشور، چرخه اقتصاد رونق بیابد.

مدیرعامل بانک دی بر لزوم اهتمام به مشتری مداری و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن به مشتریان تاکید کرد و گفت: معرفی و تشریح محصولات جدید بانک و پاسخگویی سریع و دقیق به مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود همکاران خدوم و تلاشگر با تسلط کامل به وظایف محوله و آگاهی لازم از دانش روز بانکداری به این نکات کلیدی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به مزایای جذب منابع ارزان قیمت و حصول نتایج مطلوب در این زمینه طی چند ماه گذشته گفت:یکی از مهم ترین مزایای جذب منابع ارزان قیمت، کاهش نرخ تمام شده پول است که علاوه بر این که بانک را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می دهد موجب پایین آمدن نرخ تسهیلات و رونق اقتصادی می شود و انتظار می رود همکاران ستاد با ارائه ایده های خلاقانه در طراحی محصولات و خدمات تمام تلاش خود را به کار گیرند و همکاران شعب نیز با پایبندی به تکریم مشتریان نسبت به جذب منابع ارزان قیمت و تداوم این روند مثبت اهتمام ورزند.
 
کریمی با اشاره به موفقیت های چشمگیر بانک در زمینه کاهش مطالبات تاکید کرد: پیگیری وصول مطالبات باید بر اساس قانون و در راستای سیاست گذاری های کلان بانک با جدیت بیشتری دنبال شود تا ضمن افزایش نقدینگی بانک، امکان بازگشت این منابع به چرخه اقتصادی کشور فرآهم شود.

کریمی، همچنین بر اهمیت فعالیت های ارزی شعب و نقش افرینی آن در سودآوری برای بانک  اشاره کرد و گفت: جزیره کیش با توجه به دارا بودن ظرفیت های بالا در تولید، کسب و کار و حضور فعالان اقتصادی، بازرگانان و تجار در حوزه های مختلف از فرصت ویژه‌ای برای سرمایه گذاری در کشور برخوردار است و این ظرفیت می تواند زمینه مناسبی برای گسترش فعالیت های ارزی و ریالی شعب باشد.

مدیرعامل بانک دی از همکاران شعبه کیش خواست در حوزه  صدور ضمانتنامه های اسناد اعتباری(LC)، خرید دین و ضمانتنامه های بانکی در بخش ارزی بیش از پیش کوشا باشند تا با گسترش  فعالیت های ارزی و ریالی شعبه بتوان از محل درآمدهای حاصل از آن برای پیشبرد اهداف بانک استفاده کرد.

گفتنی است در این دیدار صمیمی، کارکنان شعبه کیش بانک دی ضمن ارائه نقطه نظرات خود با مدیرعامل به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظرات