خبرهای داغ:
مسوول بسیج جامعه زنان استان قزوین:

زنان آگاه و تاثیرگذار میتوانند خانواده را برای مقابله با چالش های اجتماعی تربیت کنند

رضایی گفت: می خواهیم بانوانی در سطح جامعه داشته باشیم که با سطح آگاهی بالا بتوانند خانواده خود را در برابر چالش های اجتماعی حفظ نمایند و به نقش زن بودن خود به بهترین شکل بپردازند
کد خبر: ۹۲۴۵۹۰۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷

خانم لیلا رضایی مسوول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر عج استان قزوین در جاشیه اولین رویداد توانمند سازی بانوان انقلابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: این برنامه به منظور توانمند سازی مدیران فرهنگی ذیل مجموعه بسیج جامعه زنان برگزار گردیده است.

 

 

وی ادامه داد: در این برنامه بسیج فرهنگیان، بسیج دانشجویی، بسیج طلاب و بسیج اساتید یاری گر ما بودند و بانوانی از این اقشار نیز در برنامه ما حضور به هم رساندند.

 

رضایی با بیان این نکته که این اولین رویداد توانمند سازی بوده است و تا پایان سال بسته به رویداد ها و ایام پیش رو دوره های دیگری نیز برگزار خواهد شد گفت: در این ایام به خصوص در آستانه قیام ۱۵ خرداد به دنبال تبیین نقش زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی هستیم.

 

این مسوول ابراز کرد: رویکرد دیگر ما در این سری برنامه ها تبیین نقش زن در خانواده و جامعه است و تهدید هایی که در جامعه با آنها رو به رو هستند و نیز ارائه راهکار مناسب برای مقابله با این چالش ها که بتوانیم در کنار هم و با بهره بردن از حضور اساتید به بهترین راهکار برسیم.

 

 

رضایی در خاتمه بیان کرد:  امیدواریم بانوان حاضر در برنامه سفیرانی باشند که بتوانند دانش خود را انتقال دهند و در ادامه با سلامت هر چه بیشتر خانواده و اجتماع رو به رو باشیم.

 

۱۰۰۴/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار