خبرهای داغ:

بازدید مسئولین از حوزه‌های امتحانی مدارس نهاوند به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند به همراه معاونین آموزش و پرورش نهاوند، باتوجه به ضرورت بازگشایی مدارس برای برگزاری امتحانات پایانی سال تحصیلی و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از مدارس متوسطه دوره اول بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۲۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴

بازدید مسئولین از حوزه‌های امتحانی مدارس نهاوند به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند به همراه معاونین آموزش و پرورش نهاوند، باتوجه به ضرورت بازگشایی مدارس برای برگزاری امتحانات پایانی سال تحصیلی و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از مدارس متوسطه دوره اول بازدید کردند.

معاون شبکه بهداشت و درمان نهاوند در این بازدید گفت: مدیران مدارس قبل و بعد از امتحانات روزانه نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله ضدعفونی درب، میز و صندلی‌ها و غیره اقدام و تمهیدات لازم از جمله نصب پوسترهای مربوط به رعایت نکات بهداشتی در مورد پیشگیری از بیماری کرونا ویروس و شست و شوی صحیح دست‌ها در اولویت کار قرار دهند.

سلگی افزود: استفاده از ماسک، دستکش و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از جمله چیدمان صندلی‌ها با فاصله حداقل ۱.۵متر، به خصوص در فضای باز را از الزامات حضور دانش‌آموزان در امتحانات را تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات