معرفی کتاب؛

متن بیانات رهبر حکیم انقلاب را در کتاب «امام بزرگوار ما» ببینید

کتاب «امام بزرگوار ما» متن بیانات رهبر حکیم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از سال ۱۳۶۹ تا سال ۱۳۹۳ است که به تفکیک سال توسط نشر ۲۷ منتشر شده است.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۵۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، کتاب «امام بزرگوار ما» حاوی بیانات رهبر حکیم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای از سال ۱۳۶۹ تا سال ۱۳۹۳ است که به تفکیک سال توسط نشر ۲۷ منتشر شده است.

گفتنی است متن بیانات بی هیچ دخل و تصرفی از پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) به نشانی www.khamenei.ir استخراج گردیده است.

✂️ در بخشی از این کتاب آمده است: مشکل امروز ملت ها این است که وقتی در مقابل دشمنی قدرتمندان قرار می گیرند، احساس ناتوانی می کنند. امروز شما به صحنه ی جغرافیایی عالم در تقسیمات سیاسی و در تعاملات سیاسی نگاه کنید، ببینید کسانی که در صحنه ی دنیا همه چیز را متعلق به خود می دانند و ملت ها را به چیزی نمی انگارند و منابع انسانی و مادی را به غصب در اختیار خود قرار می دهند - یعنی قدرت های استکباری - به چه چیزهایی تکیه می کنند؟ مهم ترین چیزی که آن ها به آن تکیه می کنند، این است که به ملت ها وانمود می کنند که قدرت آن ها قدرتی است که نمی توان با آن مقابله کرد...
.
.
.
قیمت این کتاب ۱۶۰۰۰ تومان است.

ارسال رایگان به سراسر کشور

خریداینترنتی: https://shop.revayat27.com 

سفارش تلفنی : ۰۲۱۶۶۹۶۴۰۷۱

سفارش از طریق واتس آپ: ۰۹۱۲۷۲۶۷۸۹۷

#امام_بزرگوار_ما
#امام_خمینی_ره
#امام_خامنه_ای_مدظله_العالی
#نشر۲۷

ارسال نظرات