خبرهای داغ:
به همت گروه جهادی پایگاه بسیج قمر بنی هاشم(ع)حبیب آباد برخوار؛
با توجه به اهمیتی که بحث مقابله و مبارزه با آفات مخصوصا آفت سن در مزارع غلات دارد، طرحی را قرارگاه جهادی بسیج شهید ساجدی شهرستان برخوار ارائه کرد و به واسطه آن، بحث مقابله با سن گندم در مزارع با هماهنگی بین بسیج مهندسین کشاورزی، جهاد کشاورزی و قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان برخوار این طرح در حال اجرا می باشد.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۶۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، طرح مبارزه با سن غلات در سطح شهرستان برخوار در حال اجرا می باشد. با توجه به اهمیتی که بحث مقابله و مبارزه با آفات مخصوصا آفت سن در مزارع غلات دارد، طرحی را قرارگاه جهادی بسیج شهید ساجدی شهرستان برخوار ارائه کرد و به واسطه آن، بحث مقابله با سن گندم در مزارع با هماهنگی بین بسیج مهندسین کشاورزی، جهاد کشاورزی و قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان برخوار این طرح در حال اجرا می باشد.

مرحله سوم و عملیاتی این طرح، با هماهنگی بسیج مهندسین کشاورزی و گروه های جهادی حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) و حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) و کشاورزان و سرگروه های مزارع در شهر حبیب آباد برخوار اجرا شد.

لازم به ذکر است گروه های جهادی پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع)، قرارگاه سازندگی حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع)، گروه قرارگاه جهادی حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) و گروه جهادی شهید هاشم ساجدی کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان در این طرح حضور فعال داشتند.

امیدواریم که مردم برکات اجرای این طرح را در شهرستان شاهد باشند و سال های آینده نیز شاهد اجرای هرچه بهتر این طرح باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها