با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام؛
سالن چندمنظوره فرهنگی ورزشی 9 دی با حضور سردار اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از مسئولین شهرستان بن افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۷۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری سالن چندمنظوره فرهنگی ورزشی 9 دی شهر بن با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 2250 متر مربع  و زیر بنای 900 متر مربع در کنار مسجد الزهرا سلام الله علیها این شهر به بهره برداری رسید.

 سردار اکبری در آیین افتتاح این طرح  عنوان  کرد: ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم با ایجاد ظرفیت های فرهنگی و ورزشی در سطح استان گامی در راستای تقویت بنیه اعتقادی و معنوی نوجوانان و جوانان برداریم و این عزیزان را از آسیبهای اجتماعی دور کنیم.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: با توجه به اینکه این سالن فرهنگی ورزشی در کنار مسجد الزهرا سلام الله علیها قرار دارد، امیدواریم موجبات جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به مسجد گردد و شاهد شکوفایی استعدادهای نهفته در این منطقه باشیم.

لازم به ذکر است مرکز  علمی رشد در طبقه دوم ساختمان اداری سالن 9 دی با کمک خیر محترم مرحوم حاج ابوالقاسم طادی، پدر شهید غلامرضا طادی نیز در حاشیه این افتتاحیه به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات