خبرهای داغ:
معاون بهره‌وری اوقاف استان سمنان:

پروانه تاسیس یک واحد پرورش شتر بنام موقوفه حاج علینقی کاشانی صادر شد

معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با عنایت به نام‌گذاری سال ۱۳۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بنام سال «جهش تولید» و در راستای عملیاتی کردن آن در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، پروانه تأسیس یک واحد پرورش شتر داشتی بنام موقوفه حاج علی‌نقی کاشانی شهرستان گرمسار صادر شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۹۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، ابراهیم رستمیان ظهار کرد: ظرفیت کل این واحد بر اساس پروانه تأسیس صادرشده ۱۰۰۰ نفر شتر خواهد بود که از این تعداد ۵۰۰ نفر آن، شتر مولد است.
معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: مساحت موردنیاز جهت احداث این واحد شترداری و تأسیسات جانبی آن بر اساس پروانه نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، ۳۰۰۰ مترمربع می‌باشد.
وی عنوان کرد: به‌منظور راه‌اندازی این واحد دامی، زمینی به متراژ بالغ بر ۳ هکتار از اراضی موقوفه حاج علی‌نقی کاشانی پیش‌بینی شده است و پس از راه‌اندازی این واحد، نقش مؤثری در جهت تأمین گوشت قرمز و لبنیات منطقه ایفا خواهد کرد.
رستمیان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تشکیل جلسات مستمر کمیته تخصصی در اداره کل، سرمایه‌گذاری در موقوفات استان شتاب خوبی گرفته است و موقعیت‌های دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری در موقوفات استان شناسایی شده است.
وی اظهار کرد: بر اساس پروانه تأسیس صادره و مجوز صادره از سوی سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در نظر داریم با مشارکت بخش خصوصی نسبت به راه‌اندازی این واحد پرورش شتر اقدام کنیم.
معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این بخش می‌توانند به معاونت بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به آدرس، سمنان، میدان سعدی، ابتدای بلوار قائم مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۳۲۲۱۹۵-و پیش‌شماره ۰۲۳ تماس حاصل نمایند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها