جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد:

یک تن و 113کیلو تریاک در شهر زاهدان کشف شد

تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در بازرسی از یک دستگاه کامیون یک تن و ۱۱۳ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۹۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
سرداراحمد طاهری، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: روز گذشته با کسب خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی مبنی بر جابه جایی محموله مواد افیونی با یک دستگاه کامیون از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهر زاهدان بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان وارد عمل شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان پس از چند ساعت کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر زاهدان، عصر روز گذشته خودرو حامل مواد را در ورودی این شهر شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن دستگیری راننده خودرو در بازرسی از جاساز ماهرانه خودرو کامیون مقدار یک تن و ۱۱۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.
ارسال نظرات