خبرهای داغ:

افزایش ناوگان حمل و نقل دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات و کاهش تراکم دانشجویان در اتوبوس ها، تعداد خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی دانشگاه افزایش یافت.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۰۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فریدون حیدری با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای فراهم کردن بستر مناسب برای حضور دانشجویان در دانشگاه، اظهار داشت: تعداد سرویس‌های رفت و آمد دانشجویان به نسبت شرایط عادی بیشتر شده است تا ضمن رعایت فاصله گذاری در اتوبوس ها، پروتکل‌های بهداشتی نیز به خوبی رعایت شود.
وی به رعایت نظافت و ضدعفونی محیط‌های عمومی دانشگاه اشاره کرد و گفت: خوابگاه‌ها پیش از ورود دانشجویان به طور کامل سم پاشی و گندزدایی شدند و ۵۰ دستگاه جامایع ضدعفونی نیز برای نصب در این محل‌ها خریداری شد.
حیدری اضافه کرد: همچنین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شیر‌های آب پدالی در سرویس‌های بهداشتی دانشکده‌های بهداشت و پیراپزشکی نصب شد.
وی رنگ آمیزی خوابگاه ها، آشپزخانه و کلاس‌های درس را از دیگر تمهیدات بهداشتی عنوان کرد و افزود: چینش صندلی‌های سالن لاله در زمان امتحانات نیز به گونه‌ای است که فاصله مناسب بین دانشجویان رعایت شود.
مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به نصب ۶ دستگاه کولر نو در خوابگاه‌ها اشاره و اضافه کرد: ۲ دستگاه کولر با ظرفیت هوادهی ۱۳ هزار فوت مکعب در دقیقه نیز برای نصب در دانشکده پیراپزشکی خریداری شد.
حیدری یادآور شد: علاوه بر این راه اندازی چیلر با درصد بالا برای سرمایش بهتر کلاس‌های درس و سالن امتحانات از دیگر اقدامات انجام شده به منظور ارائه خدمات بهتر به دانشجویان در تابستان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار