خبرهای داغ:
سردار یوسفی با تأکید بر ضرورت توجه هنرمندان به ابعاد مختلف زندگی امام راحل، گفت: فراموش نکنیم که واژه‌های دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره) پیوستگی همیشگی و جاودانه دارند.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۰۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

سردار عباس یوسفی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، بیان داشت: نسل دوران جنگ با تار و پودشان تدابیر، فرامین و ابعاد مختلف شخصیت امام راحل را لمس و تا آخرین نفس داغ‌دار از دست دادن این نعمت بزرگ الهی و پدر معنوی جهان اسلام هستند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت نسل اول و دوم انقلاب در معرفی هرچه بیشتر و بهتر شخصیت معمار بزرگ انقلاب بسیار سنگین است.

سردار یوسفی ادامه داد: در این ایام که مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس است باید به صورت ویژه سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی این عارف وارسته و این رهبر بزرگ دینی و انقلابی را گرامی بداریم و فراموش نکنیم که واژه‌های دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره) پیوستگی همیشگی و جاودانه دارند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه عنایت بنیانگذار کبیر انقلاب به مردم خوزستان بر هیچکس پوشیده نیست، اظهار داشت: هنرمندان متعهد و انقلابی خوزستان و البته رسانه‌ها به ویژه صداوسیما و فعالان فضای مجازی در این ایام بحرانی که ویروس کرونا مانع از برگزاری مجالس و تجمعات شده است تلاش کنند و هنرمندانه ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، مذهبی و بین‌المللی شخصیت حضرت امام خمینی (ره) را به زبان‌های مختلف دنیا واکاوی، تبیین و منتشر کنند.

سردار یوسفی با بیان اینکه امام راحل شخصیت بی بدیل و بی نظیر قرن است، گفت: برای شناخت امام راحل همانطور که رهبرانقلاب بیان داشتند باید یک قرن بگذرد تا بتوانیم آن امام بزرگوار را به خوبی بشناسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها