فرمانده سپاه شهرستان خاش در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد:
فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت:حضرت امام خمینی و شهدای انقلاب در کشور مسیری را رفتند که جاودانگی و ابهت اسلام و دفاع از حقوق ملت‌های مظلوم دنیا و اجرای عدالت و مهرورزی به صورت برجسته مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۲۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، فرمانده سپاه شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج از خاش گفت: امام راحل با ویژگی بارز و برجسته مردمداری، دینمداری، برخورداری از اخلاق و تعالیم اسلامی پرچمدار وحدت، اخوت و برادری در اسلام و مبارزی شجاع و بی مثال در جبهه مقابله با ظلم و ستم مستکبران بودند.

وی افزود: امام خمینی با تلاش و مجاهدت‌های فراوانی انقلابی را در ایران سربلند پایه گذاری کردند که در آن ابهت و اقتدار اسلام و تعالیم دینی و تقویت همبستگی و اتحاد و یکپارچگی موج می‌زند.

سرهنگ ثمره حسینی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تدابیر هوشمندانه امام راحل بنیان گذاشته شود و بعد از ارتحال ایشان و با رهبری مقتدرانه مقام عظمای ولایت ریشه هایش مستحکم شد تا دنیا ببیند و بداند این انقلاب یاور واقعی ملت‌های مظلوم و ستمدیده‌ای است که سال‌ها در زیر چکمه‌های ظلم و تجاوز مستکبران نابود شده اند.

فرمانده سپاه شهرستان خاش ادامه داد: حضرت امام خمینی و شهدای انقلاب در کشور مسیری را رفتند که جاودانگی و ابهت اسلام و دفاع از حقوق ملت‌های مظلوم دنیا و اجرای عدالت و مهرورزی به صورت برجسته مشاهده می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: سران ظالم و زورگوی غربی و آمریکایی و صهیونیستی باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت با هدف به اهتزاز در آوردن پرچم اسلام ناب محمدی ص. و نابودی جبهه کفر و استبداد بنیان نهاده شده و هم اینک نیز به مرز پختگی رسیده و ثمرات پیروزی ملت‌های مظلوم دنیا بر مستکبران را می‌بینیم و ابهت و صلابت و شکوه و پایداری اسلامی را مشاهده می‌کنیم.
ارسال نظرات