مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج)استان زنجان در گفت و گو با «بسیج»:

استکبار ستیزی و دشمن شناسی امام خمینی (ره) سبب حفظ انقلاب شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج)استان زنجان گفت:دشمن شناسی حضرت امام (ره) و تیزهوشی ایشان در این زمینه سبب حفاظت از انقلاب و ماندگاری ارزش های نهضت اسلامی شد.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۲۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ضمن تسلیت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) ، به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مبنی بر اینکه این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست،اشاره کرد و گفت:در واقع ماندگاری انقلاب اسلامی با نام ویاد امام خمینی (ره)عجین شده و بدون نام ویاد ایشان این انقلاب به ثمر نمی نشست.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب با خدا محوری و دین محوری شروع شد و لازمه ماندگاری آن اصل قرار دادن این دو مولفه است،تصریح کرد:انقلاب در طول نهضت حضرت رسول (ص) و قیام عاشورا شکل گرفت وبا شرک،فاصله طبقاتی و استکبار مقابله کرد و به عزت و عدالت اجتماعی تداوم بخشید و همین مهم از رموز ماندگاری نام ویاد امام خمینی (ره)پس از گذشت سالیان است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)با اشاره به ویژگیهای شخصیتی امام خمینی (ره)افزود: امام(ره) اهل عبادت بود و رابطه‌اش با خدا نزدیک بود، به خداوند تکیه کرد و به وعده‌های الهی ایمان داشت و با تکیه بر خداوند انقلاب کرد و به پیروزی رسید.

 

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه مهمترین مشخصه و ویژگی حضرت امام خمینی(ره) شجاعت و جسارت ایشان مبتنی بر اعتقادات اسلامی بود،ادامه داد: یکی از ویژگی‌های بارز امام راحل، شناخت خوب و درست از دشمن بود، به‌طوری که اهداف و برنامه‌های آن‌ها را برملا می‌کرد و هرگز اهل معامله با دشمنان نبود.

 

وی  تبعيت از رهبر معظم انقلاب را ادامه راه امام خميني‌(ره) دانست و بیان کرد: ادامه راه مقدس حضرت امام (ره) در اطاعت از منویات مقام معظم رهبري است .

 

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از جنبه‌های شخصیت بزرگ امام خمینی (ره) هنوز ناشناخته باقی مانده است، بر ضرورت تبیین شخصیت و سیره امام خمینی (ره) به عنوان نیاز روز جامعه و به ویژه برای نسل جوانان تأکید کرد و گفت : امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاوید و خاموش ‌نشدنی محسوب می شود که باید ابعاد شخصیتی ایشان توسط اساتید،طلاب،کارشناسان و رسانه به نسل جوان تبیین شود.

ارسال نظرات