پیام فرمانده سپاه منوجان به مناسبت 14 و 15 خرداد

 فرمانده سپاه شهرستان منوجان طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۳۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  فرمانده سپاه شهرستان منوجان طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۴خردادماه، سالروز رحلت جان‌سوز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر فرامی‌رسد و آرمان‌های بلند آن مرد الهی و مطهر، همچون خورشیدی در آسمان جان‌ها تلالو می‌گیرد. حضرت امام خمینی(ره) به اسلام عزت بخشید و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد، ملت ایران را از اسارت بیگانگان نجات داد و به آنان غرور و شخصیت و خودباوری بخشید .

بی‌تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر بوده و خواهد بود.

نامبرده افزودند: قیام ۱۵ خرداد نیز به‌عنوان یکی از رویدادهای جاودان و تأثیرگذار در شکل‌گیری انقلاب اسلامی مردم ایران به شمار می‌رود به‌نحوی‌که امام راحل عظیم الشان دراین‌باره می‌فرمایند: «قیام پانزده خرداد اسطوره قدرت ستم‌شاهی را در هم شکست و افسانه‏ ها و افسون‏ها را باطل کرد و کاخ‏های ستم را درهم کوبید».

این‌جانب با عرض تسلیت سالگرد جان‌گداز رحلت حضرت امام خمینی(ره) به عموم مردم شریف ایران اسلامی بخصوص به شهروندان قدرشناس شهرستان منوجان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد، از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در ادامه راه آنان در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظرات