جانشین فرمانده سپاه کربلا در چالوس:

جامعه سالم و سعادت انسانی درگرو عفت زنان است

جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت:اگر بانوان در جامعه‌ای سالم و با کمال و عفت پیشه باشند و از انحرافات بنیان برانداز بدور باشند، آن جامعه در کمال سلامت اخلاقی و سعادت انسانی خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۳۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
جامعه سالم و سعادت انسانی درگرو عفت زنان است
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج خبرگزرای بسیج از مازندران،  به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس؛ سرهنگ پاسدار حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران به همراه فرشته پازوکی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا با پایوران خواهر غرب استان مازندران دیدار کردند.

رضایی در این دیدار که به میزبانی سپاه  چالوس در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه برگزار شد،  به نقش زنان در جامعه و حفظ انقلاب و نظام اشاره کرد و گفت: احترام و ارزش زن در جامعه تا حدی است که به فرموده رهبر فقید انقلاب «از دامان زن، مرد به معراج می‌رود.» یعنی زنانی با عنوان مادر هستند که می‌توانند افرادی، چون امام خمینی (ره)، مطهری، رجائی، بهشتی، صیاد شیرازی، کشوری، شیرودی و امثالهم را پرورش دهند که سرنوشت تاریخ به دست آن‌ها تغییر کند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه افزود: اینگونه مادران به واقع مصداق حدیث شریف از حضرت رسول اکرم (ص) است که بهشت زیر پای مادران است.

رضایی با تصریح براینکه زنان و بانوان از ارکان اساسی جوامع بشری اند و عالی‌ترین نقش سازنده را با عناوین همسر و مادر در دوایر زیستی انسانی دارا می‌باشند، اضافه کرد:‌بدین خاطر است که اگر بانوان در جامعه‌ای سالم و با کمال و عفت پیشه باشند و از انحرافات بنیان برانداز بدور باشند، آن جامعه در کمال سلامت اخلاقی و سعادت انسانی خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: بی جهت نیست که دین جاودانی اسلام که دربردارنده تمامی نیاز‌های بشر مترقی تا پایان قرون تکاملی انسان است اهمیت زیادی به این قشر بزرگ و مهم جامعه داده است.
 
جامعه سالم و سعادت انسانی درگرو عفت زنان است


ارسال نظرات
پر بیننده ها