نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با عدم توجه به حقوق بازنشستگان ریاضت ناعادلانه‌ای را به آنها تحمیل کرده است.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۷۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری به نقل از خانه ملت، احمد راستینه هفشجانی در نشست علنی امروز (سه شنبه 13 خرداد) مجلس شورای اسلامی و پس از گزارش روسای بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه طی سخنانی گفت: بر اساس ماده 30 قانون توسعه، دولت مکلف به برقراری عدالت در نظام پرداخت و رفع تبعیض و دسترسی یکسان به امکانات در میان کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری است اما متأسفانه این ماده قانونی به شکل سلیقه‌ای اجرا می‌شود.

وی افزود: حقوق بازنشستگان باید همسان با کارکنان و بر اساس رشد منطقی افزایش پیدا کند و از دولت می‌خواهم بر اجرای این ماده قانونی اهتمام لازم را داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اشتغال در سطح کشور گفت: دولت باید بودجه اشتغال را به نحوی توزیع کند که استان‌ها و مناطقی که نرخ اشتغال پایین‌تری دارند برخورداری بیشتری از بودجه‌ها داشته باشند و اعتبارات اشتغال و تولید در استان‌های کم برخوردار شرایط مطلوب‌تری داشته باشد و استان چهارمحال و بختیاری از جمله این استان‌ها است.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور مقرر شد پروژه آبرسانی به این استان و مناطق کمتر بهره مند از آب آشامیدنی حداکثر تا سال 96 افتتاح و به بهره‌برداری برسد، اما متأسفانه امروز در سال 99 شاهد پیشرفت تنها 50 درصدی این پروژه هستیم لذا از مسئولین می‌خواهم در این زمینه اقدام عاجل صورت داده و عقب‌ماندگی پیش آمده را جبران نمایند.

ارسال نظرات