به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)؛

ویژه برنامه «مرثیه آفتاب» از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می شود

همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام خونین۱۵ خرداد، ویژه برنامه «مرثیه آفتاب» از سیمای مرکز زنجان پخش می شود.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۸۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد، صداو سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه هایی را آماده پخش کرد.

 

مرثیه آفتاب عنوان ویژه برنامه گفت و گو محورشبکه اشراق است که با حضور کارشناسان حوزه های علمی و سیاسی ضمن شناخت بهتر اندیشه‌های امام خمینی (ره) به بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام در تغییر سیاست ابرقدرتها و شکل گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استعمار می پردازد.

 

این برنامه در دو قسمت ۵۰ دقیقه ای در تاریخ ۱۳ و ۱۴ خردادماه از ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

 

همچنین در برنامه شاهدان انقلاب که ساعت ۲۲ روز پنجشنبه پخش می شود، محورهای علل و عوامل شکل‌گیری قیام ۱۵ خرداد، نقش امام‌خمینی (ره) در مدیریت سیاسی و اعتقادی این قیام، نقش مردم در قیام و آمار شهدای این قیام، پیامدها، آثار و برکات قیام ۱۵ خرداد با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

شبکه استانی صدا هم در اجرای مشترک با مرکز اراک از ساعت۹ صبح بمدت ۶۰ دقیقه به بررسی ابعاد شخصیتی وخصلت‏های برجسته‏ ایشان می پردازد.

ارسال نظرات