خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه پردیس سینمایی شایسته شهرستان شاهرود است گفت: موضوع توزیع آگهی‌ها در سطح استان به طور دقیق بررسی خواهد شد و اگر نقصی در این زمینه وجود داشته باشد بر طرف می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۹۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
پردیس سینمایی شایسته شاهرود/بررسی توزیع آگهی‌ها در سطح استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشید فلاح لاله‌زاری در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود و کارکنان این اداره با بیان اینکه در چند سال گذشته فعالیت‌های سینمایی، اقتصادی‌تر شده، افزود: از مشارکت سرمایه گذاران این شهرستان برای ساخت پردیس سینمایی در شاهرود حمایت می‌شود.
وی اظهار کرد: تا قبل از سال ۱۳۹۲ فعالیت سینما‌ها اقتصادی نبود و این فعالیت با ضرر همراه بود، اما اکنون فعالیت سینما‌ها با مشارکت بخش خصوصی رونق گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: در شهر‌های بزرگ بخش خصوصی با ساخت پردیس‌ها علاوه بر ایجاد چندین سالن سینمایی فضای تجاری خوبی هم برای استفاده خانواده‌ها ساخته که این امر اشتغال و رونق اقتصادی را فراهم کرده است.
فلاح لاله زاری با بیان اینکه شهرستان شاهرود شایسته داشتن یک پردیس سینمایی است، تصریح کرد: باید با دعوت از یک سرمایه گذار خوب این امر با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحقق یابد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد: دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی به ساخت پردیس سینمایی و الگو برداری از شهر‌های بزرگ مانند تهران و مشهد ضروری است.
فلاح با اشاره به اینکه موضوع تقسیم آگهی‌ها پیچیدگی خاص خود را دارد، افزود: تقسیم آگهی‌ها در سطح استان به نظم در انتشار نشریه، رتبه و زمان رسیدن آگهی بستگی دارد.
وی با بیان اینکه بی نظمی در انتشار حتی برای یک روز موجب می‌شود سهمیه آگهی‌ها از دست برود، گفت: بُعد مسافت و نظم انتشار موجب شده توزیع آگهی‌ها و رعایت سهم هر نشریه سخت گردد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه آگهی‌ها باید به تاریخ روز منتشر شود، تاکید کرد: موضوع توزیع آگهی‌ها در سطح استان به طور دقیق بررسی خواهد شد و اگر نقصی در این زمینه وجود داشته باشد بر طرف می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها