پیگیری تحقق دستورات رهبری به مجلس یازدهم از سوی بسیج-7

افتخاری: نظارت های دقیق مجلس مانع از انحراف حرکت دولت می شود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: به طور کلی اگر مجلس به درستی کارش را انجام دهد دولت بر ریل مجلس حرکت خواهد کردو دچار انحراف نمی شود.
کد خبر: ۹۲۴۶۱۰۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

کامل نیست//// کریم پورلاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم نظارت مجلس یازدهم به دولت و رفع مشکلات اقتصادی مردم گفت: گام اول باید تعامل باشد، اما تعامل به معنای عدم نظارت، سکوت، نا دیده گرفتن خطاها وضعف ها نیست.

وی با بیان اینکه مجلس و دولت هر دو در خدمت مردم هستند، گفت: تلاش مجلس خدمت به مردم برای تحقق منویات رهبری است، اما اگر دولت مشکلی و ضعفی داشته باشد نباید مجلس از این موضوع کوتاه بیاید.

فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: نظارت بر دولت به معنی دقیق کلمه بهترین تعامل با دولت است، زیرا دراین صورت مجلس با کنترل دولت می تواند ضعف های آن را پیدا کند و مانع از انحراف عملکرد دولت شود.

افتخاری با بیان اینکه در مسائل اقتصادی، بین الملل، فرهنگی و اجتماعی شاهد انحرافات و ضعف های زیادی از دولت بوده ایم، گفت: علت این مسئله به نگرش دولتمردان و ضعف اجرایی آنها مربوط می شود و به طور کلی اگر مجلس کارش را درست انجام دهد دولت بر ریل مجلس حرکت خواهد کرد و دچار انحراف نمی شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلام تصریح کرد: ضعف مجلس سابق باعث شد که دولت هر کار اشتباهی را که می خواسته انجام دهد و متاسفانه تمام عملکرد دولت منعطف به برجام شده بود و برجام هم نه تنها وضعیت ما را ارتقا نداد، بلکه ما را از  صفر به زیر صفر رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات