فرمانده سپاه قدس استان گیلان:

شهدا مظهر قدرت جمهوری اسلامی هستند/ الگوبرداری رزمندگان جبهه مقاومت از شهدای دفاع مقدس

فرمانده سپاه قدس استان گیلان شهدا را مظهر قدرت جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز شاهد هستیم که بسیاری از رزمندگان در کشورهای یمن، فلسطین، لبنان و سوریه و عراق با تمام سختی‌ها از سیره شهدا و رزمندگان ما پیروی و الگوبرداری کرده و در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۴۶۱۰۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم رونمایی از نخستین نرم‌افزار تخصصی تلفن همراه سرداران و فرماندهان شهید استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز پیروی از سیره شهدا می‌تواند بسیاری از مشکلات ما را در جامعه برطرف کند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به جمله‌ای از سردار شهید قلی‌پور و ارتباط رزمندگان اسلام با امام(ره) تصریح کرد: رزمندگان اسلام ارتباط بسیار خوب و عجیبی با امام خمینی(ره) داشتند تا جایی‌که شهید قلی‌پور می‌گفت من حاضرم تیر و ترکش‌ها را به جان بخرم اما امام(ره) غم و غصه‌ای نداشته باشد.

عبدالله‌پور با بیان اینکه خداوند دین اسلام به آخرالزمان آورد و خودش هم دین را حفظ می‌کند خاطرنشان کرد: کسانی‌که همواره جان خود را در راه انقلاب می‌گذارند و در این راه به شهادت می‌رسند در واقع خداوند آنان را انتخاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از شهدا امام(ره) را ندیدند اما به‌خوبی از ایشان پیروی کردند تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم باید رابطه خود را با ولایت تقویت کنیم و مسیری را انتخاب کنیم که شهدا در آن مسیر گام برداشتند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بزرگترین سلاح ما در برابر همه ترفندهای دشمن، استفاده از سیره شهدا است زیرا شهدا مظهر قدرت جمهوری اسلامی هستند ابراز داشت: با توجه به مشکلات مختلف اجتماعی، حفظ و تقویت‌ رابطه با ولایت از اهمیت زیادی برخوردار است.

عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که بسیاری از رزمندگان در کشورهای یمن، فلسطین، لبنان و سوریه و عراق با تمام سختی‌ها از سیره شهدا و رزمندگان ما پیروی و الگوبرداری کرده و در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به لزوم قوی شدن در فضای مجازی تصریح کرد: اگر چه فضای مجازی در بسیاری از مواقع مخرب است اما در صورت استفاده درست می‌توان موثر باشد لذا باید تلاش شود تا در فضای مجازی نیز قوی شویم و در ادامه امیدواریم که بتوانیم قدردان شهدا باشیم و در مقام عمل راه آنان را ادامه دهیم.

به گزارش بسیج در پایان مراسم، نخستین نرم‌افزار تخصصی تلفن همراه سرداران و فرماندهان شهید استان گیلان با عنوان چلچراغ با حضور خانواده‌های معزز شهدا و تعدادی از فعالان فضای مجازی رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار