خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین

استفاده از فرصت های شغلی برای مطامع دنیوی خیانت به نام امام و انقلاب است

آیت اله عابدینی گفت: استفاده از فرصت های شغلی برای مطامع دنیوی خیانت به نام امام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۲۴۶۱۲۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قروین، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد بیان کرد: امام راحل قرآن را در زندگی ما به جریان انداختند و با استعانت از آیات قرآن کریم می توان دریافت که قرار خدا این نیست که کافران بر مومنین مسلط باشند‌.

 

وی گفت: قبل از انقلاب، امام درد حاکم بر فضا را تشخیص داد که ماجرای کاپیتولاسیون و فرمان امام راحل شاهد این مدعاست.

 

آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: امام سلطه اجانب بر کشور را ریشه کن نمود و قیام کرد. درست مصداق این آیه شریفه «الله ولی‌الذین آمنو یخرجونهم من‌النور الی الظلمات» قرار است ولایت همه مومنین به خدا منتهی شده و خداوند ولی همه مومنین باشد. ولایت پیغمبر و ائمه اطهار از سوی خداوند بوده و این سلسله ولایت، ریشه خدایی دارد. 

 

خطیب جمعه قزوین اذعان کرد: امام با طرح دکترین ولایت فقیه به دنیا ثابت کرد که مسلمانان مکتب ولایت فقیه دارند و نظام امت و امامت را برابر نظام‌های دیگر عنوان کرد.

 

وی افزود: وقتی ما تابع ولی فقیه شدیم نوعی انسانیت و علاقه و انس و الفتی بین خود داریم که اگر این نسبت ولایت وجود نداشت، نسبت ها مفهومی نداشت.

 

آیت اله عابدینی اضافه کرد: منافقین امر به منکر کرده و مانع اجرای معروف در جامعه می شوند اما خدا مدافع مومنین است و آنها را به پیروزی می رساند. 

 

وی اظهار کرد: امام در تمام روزهای تبعید و دوری از وطن اعتقاد و باور داشت که نصرت و یاری خدا نزدیک است و هرکس که خدا به یاریش اراده کند هیچ کس نمی تواند او را شکست دهد. 

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: خداوند می فرماید اگر اهل صبر و استقامت باشید ذره ای میل دشمنان به شما آسیب نمی رساند و امام با تمام عقیده پای این آیات ایستاد و نتیجه گرفت. امام قرآن را ذکر می دید و واهمه داشت از این ذکر فاصله بگیرد. 

 

آیت اله عابدینی بیان کرد: امام در صحیفه نور جلد بیست می فرماید از عمر از دست رفته خود تاسف می خورم که چرا در خدمت قرآن نبودم. هر که از ذکر و یاد خدا فاصله بگیرد خیر نمی بیند و همیشه در ترس و واهمه زندگی می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: غفلت از رهنمودهای امام راحل و رهبر خطر جدی برای انقلاب است که بر همین اساس دشمن و رسانه های شیطانی تمام نیروی خود را برای این بسیج کرده اند نسل جدید این آرمان ها را نبیند و وظیفه داریم نگذاریم این آرمانها فراموش شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه نادیده گرفتن امر به معروف و نهی از منکر موجب خسران دنیا و آخرت می شود عنوان کرد: 

جامعه سالم جامعه ای است که مخالف هم حق صحبت کردن داشته باشد. رسم آمریکا این است که پای خود را بر گلوی مخالف قرار دهد و رسم اسلام این است که مخالف هم بتواند عقاید خود را بیان کند. 

 

امام جمعه قزوین یادآور شد: مسوول مملکتی که بخواهد نفاق ایجاد کند، آن مسند بر او حرام است. استفاده از فرصت های شغلی برای مطامع دنیوی خیانت به نام امام و انقلاب است. 

 

وی افزود: خداوند می فرماید اگر بخواهیم جامعه ای را نابود کنیم دنیا پرستان زیاده خواه را به فسق و فجور مبتلا می کنیم و وعده عذاب برآنها نازل شده و آن جامعه را نابود می کنیم‌. 

 

آیت اله عابدینی گفت: یکی از آرمانهای امام حفظ نطام و صدور انقلاب به جهان، غریو بانک لااله الا الله و محمد رسول الله در جهان، و آزادی قدس شریف و خروج اشغالگران صهیونیست از این سرزمین است.

 

۱۰۱۰/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار