خبرهای داغ:
عالمان ربانی در فرهنگ اصیل اسلام ناب وارثان انبیاء و اوصیاء هستند و دل در گرو پیر و مرادشان حضرت ولی عصر(عج) دارند و زرق وبرق های این دنیا نتوانسته است مرکب تیز پای آنها را در آوردگاه تهذیب نفس بلغزاند و امام خمینی (ره) بی شک موفق ترین چهره دراین عرصه است .
کد خبر: ۹۲۴۶۱۲۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، حجت الاسلام والمسلمین علی رئیسیان نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مطالبی بیان نمود .

ایشان نیمه خرداد هرسال را یاد آور سالگرد ارتحال ملکوتی بزرگ مردی دانست که با دم مسیحایی خود در کالبد بی جان مردم ایران و بلکه همه انسان های آزاده روحی تازه دمید و با عصای موسوی خود فرعون زمان را از اریکه قدرت به زیر کشید و با پیام مصطفوی گونه اش به افول و اضمحلال دو ابر قدرت بزرگ شرق و غرب بشارت داد و آینده جهان هستی را از آن صالحان و اهل تقوا دانست .

وی افزود: عالمان ربانی در فرهنگ اصیل اسلام ناب وارثان انبیاء و اوصیاء هستند و دل در گرو پیر و مرادشان حضرت ولی عصر(عج) دارند و زرق وبرق های این دنیا نتوانسته است مرکب تیز پای آنها را در آوردگاه تهذیب نفس بلغزاند و امام خمینی (ره) بی شک موفق ترین چهره دراین عرصه است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فیه در ناحیه فلاورجان گفت : بزرگترین طرح نو در عصر غیبت امام زمان (عج) با دستان توانمند و ناصیه منور امام خمینی (ره) پایه ریزی شد و این طرح بزرگ این بود که امام (ره) رابطه فقیه جامع الشرایط با مردم را از حالت مجتهد و مقلد به رابطه امام و امت تبدیل کرد و چنین پیشوای عادلی به تعبیر امام علی (ع) از (مطر وابل) یعنی باران درشت دانه ای که حیات آفرین است بهتر و برتر است .

رئیسیان درادامه خاطرنشان کرد : حقیقت این است که شناخت چنین مرد بزرگی کار آسانی نیست و باید گفت :کمیت واژه ها در شناسندن عظمت او لنگ است و بهتر است گوش جان به خلف صالح او امام خامنه ای مدظله العالی بسپاریم که فرمودند : او به همه فهماند که انسان کامل شدن ، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرز های عصمت پیش رفتن افسانه نیست .

ایشان در پایان اذعان داشت : که اگر امروز آن مرد الهی به ظاهر در بین ما نیست ولی مکتب زنده و پاینده او چراغ راه ماست و با این چراغ فروزان می توان به بلندای انسانیت و افق های بی کران سعادت وهدایت دست یافت .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها