مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ابعاد فکری مختلف حضرت امام متاسفانه تاکنون چندان شناخته نشده است.
کد خبر: ۹۲۴۶۱۳۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالروز ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی( ره ) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و با مشارکت سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ناحیه مقاومت سپاه ارومیه، حوزه نه بسیج ادارات ارومیه، امور بانوان شهرداری ارومیه و با حضور جمع کثیری از مسئولین و اقشار مختلف مردم انقلابی و شهید پرور ارومیه در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، استفاده از تصاویر مبارک شهدای گرانقدر در صحن سالن را که به تعبیر ایشان اسطوره های دوران دفاع مقدس و پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) بودند اقدامی بسیار ارزشمند توصیف کرده؛ زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان والامقام اسلام و انقلاب را بسیار مهم عنوان کرد.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به طراحی و تلفیق موضوعات عرفانی و دینی و سیاسی از سوی حضرت امام خمینی (ره) ، این حرکت را در مسیر انقلاب شکوهمند ایران اسلامی یکی از ارزشمندترین اقدامات امام راحل دانست و گفت: دیانت و سیاست و ملازمه‌ این دو بسیار مهم و باارزش است و امام رحمه الله علیه بعد عرفانی را نیز به این دو مقوله افزوده و در پربارتر شدن آن نقش برجسته ای داشته اند؛ متاسفانه ابعاد فکری و مختلف حضرت امام به طور کامل شناخته نشده است.

یکی از واژه های بسیار مهم و ارزشمندی که امام راحل به ما آموخته اند واژه تکلیف است

وی در ادامه سخنان خود ، دلیری ها و حرکت شجاعانه رزمندگان اسلام برای پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در طول دفاع مقدس را‌ مهم دانست و گفت: فرزندان میهن که مخلصانه در جبهه های دفاع مقدس با شهامتی بی‌نظیر در صف اول حضور داشتند همگی فرزندان امام و تربیت یافتگان مکتب امام خمینی (ره) بوده اند و قطعاً عامل عزت و سرافرازی ایران و انقلاب حضرت امام خمینی (ره )و تربیت یافتگان مکتب امام راحل بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به فرمایشات گهربار و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) گفت: اینکه امام خمینی (ره) می فرمودند من با هیچ کس عقد اخوت نبسته ام و یا تاکید بر اینکه ملاک حال فعلی افراد است این همه نشان دهنده عزم راسخ این شخصیت والای تاریخ انقلاب و اسلام در مسیر تحقق آرمان های بلند ترسیم شده برای انقلاب اسلامی است.

سرایی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه نام امام ، راه امام و یاد امام در دل ها باقی مانده است، خاطرنشان ساخت: یکی از واژه های بسیار مهم و ارزشمندی که امام راحل به ما آموخته اند واژه تکلیف و عمل به تکلیف است و ما نیز بایستی همچون امام که باور به خدا و باور به مردم داشت با همان باور راستین به تکلیف خودمان عمل کنیم..

وی مقام معظم رهبری را شاگرد خلف حضرت امام خمینی (ره) و تربیت یافته در مکتب  ایشان عنوان کرد و گفت: در طول ۳۱ سال بعد از ارتحال این شخصیت بی نظیر تاریخ ایران اسلامی که ۳۱ سال عزت و ۳۱ سال تدبیر است، سکان هدایت انقلاب اسلامی با تدابیر ارزنده و عزت‌آفرین مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله امام خامنه ای به سمت اوج قله های عزت و اقتدار و افتخار میهن اسلامی هدایت می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات