خبرهای داغ:
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان

بمناسبت سالروز ارتحال امام (ره) وقیام خونین15خرداد

15خرداد تداعی‌کننده وقایع بزرگی چون قیام مردمی برای حمایت از نهضت رهایی‌بخش امام خمینی (ره) و روزهای غم بارعروج ملکوتی رهبرکبیر انقلاب اسلامی امام راحل است
کد خبر: ۹۲۴۶۱۹۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴

                                                                                      بسم الله الرحمن الرحیم 

ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان  با صدور بیانیه ای سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشت.

15خرداد تداعی‌کننده وقایع بزرگی چون قیام مردمی برای حمایت از نهضت رهایی‌بخش امام خمینی (ره) و روزهای غمبارعروج ملکوتی رهبرکبیر انقلاب اسلامی امام راحل است .امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی کرده‌اند.

در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد 1342، شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین‌انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

این بیانیه بازخوانی و مرور مواضع الهی، انقلابی و کلیدی امام عزیز (ره) در مبارزه و مقابله با دشمنان و ایستادگی و مقاومت در برابر یاوه‌گویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های آمریکا و متحدانش را حائز اهمیت خوانده و تصریح می‌کند: امروز الگوی نظام ولایت فقیه و مردم‌سالاری دینی راز ماندگاری موفقیت و سربلندی در مقابله با نظام سرمایه‌داری و جبهه استکبار است و جمهوری اسلامی با پیروی از همین الگوی مترقی است که به دستاوردهای بزرگ و ارزشمندی همچون الهام‌بخشی برای ملت‌های منطقه، استقلال، اقتدار دفاعی با تکیه بر توان داخلی و پیشرفت‌های علمی خیره‌کننده در حوزه‌های مختلف دست یافته است.

ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان  ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد ، تجدید میثاق همگان با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌اله‌ العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را خواستار شد.

 

ارسال نظرات