ظلم ستیزی و استکبارستیزی از نشانه های بارز امام خمینی (ره) بود

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر گفت: ظلم ستیزی و استکبارستیزی از نشانه های بارز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود.
کد خبر: ۹۲۴۶۲۱۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
ظلم ستیزی و استکبارستیزی از نشانه های بارز امام خمینی (ره) بود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی فرمانده سپاه دیر، گفت: ۱۴ خرداد نکو داشت یاد و نام و خاطره رحلت بزرگ مرد معاصر حضرت امام (ره) است و ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ خورشیدی مصادف با سالگرد قیام خونین مردم قم و ورامین به رهبری امام راحل است.

سلیمانی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) انتقال ارزش‌ها و تبیین ابعاد شخصیتی معمار بزرگ انقلاب حضرت امام (ره) را یک وظیفه همگانی برشمرد و اظهار کرد: بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) باید در شأن و جایگاه ایشان باشد و توجه به مسائل پیش آمده برنامه‌ها امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل است.

وی افزود: سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای بازخوانی انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های آن و بهترین موقعیت برای آشنایی نوجوانان و جوانان با امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و ارزش‌هایی که ایشان برای این مملکت به بار آورد است و همه مسئولین باید از این فرصت‌ها استفاده کنند.

سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی که امام رهبری آن را بر عهده داشت و آشکارا بساط طاغوت و شیاطین را در هم ریخت، در دایره حرکت تاریخی صرف، محدود و خلاصه نمی‌شود بلکه مشمول قلمرو وسیعی به گستردگی پیام اسلام و رسالت انبیای عظام و اولیای الهی است.

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) در پایان با عرض تسلیت خدمت مردم مسلمانان ایران و جهان و بخصوص مردم ولایت مدار شهرستان دیر به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) بیان داشت: مردم ولایت مدار ایران به ویژه شهرستان دیر با گرامی داشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب این روز را در سراسر ایران و شهرستان گرامی خواهند داشت.

انتهای خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار