مراسم گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام رخمینی (ره) در شهرستان کلات برگزار شد

به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلات مراسم گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب با حضور کارکنان ادارات، نیرو‌های مسلح شهرستان و قشر‌های مختلف مردمی در محل مصلای شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۶۲۱۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این مراسم علاوه بر فاتحه خوانی و تلاوت آیات کلام الله مجید، مداحان اهل بیت علیهم السلام با نوای حسینی یاد و خاطره امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در حاشیه این مراسمرئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل بیان داشت: تقوی و عمل به تکلیف الهی امام خمینی (ره) باعث شد تا ایشان محبوبیت و جذبه خاصی در بین دوست و دشمن  پیدا کند و تغییر و تحول عظیمی در معادلات جهانی رقم بخورد.

حجة الاسلام و المسلمین سید خداداد حسینی افزود: راه امام خمینی (ره) و شهداء صراط المستقیمی بود که پیروی از آرمان‌های تمام انبیاء و اولیای الهی را در جهان مخابره کرد.

وی با اشاره به موضوع نفاق در طول تاریخ خاطر نشان کرد: دشمنان نظام به وسیله مزدوران خود در داخل کشور یعنی منافقان، به دنبال براندازی و سست کردن انگیزه و اهداف انقلاب اسلامی هستند هر جند که مملکت امام زمان عج الله تعالی وجه الشریف با هشیاری کامل ولایت مداران بیدار هست و خواهد بود، اما نباید از نقشه‌های دشمنان و منافقین مزدو غافل بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها