رئیس شورای فرهنگ عمومی تربت حیدریه:

رزمایش مواسات باعث ترویج روحیه همدلی و تلاش شد

رئیس شورای فرهنگ عمومی تربت حیدریه گفت: در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه مردم ایران خوش درخشیدند و این حاصل باور‌های دینی و اعتقادی مردم این دیار است که باید بیش از گذشته نیز تقویت شود.
کد خبر: ۹۲۴۶۲۱۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی صبح امروز در نخستین جلسه این شورا که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با تاکید بر تقویت باور‌ها و اعتقادات دینی مردم، بهترین طرح نشاط اجتماعی جامعه را ارتقای این باور‌ها عنوان کرد و افزود: همانطور که همگان در جهان دیدند در موضوع کرونا و در ادامه آن برگزاری رزمایش‌های همدلی و کمک مومنانه ملت ایران به هیچ عنوان قابل مقایسه با سایر مردم جهان نبود.
 
وی تصریح کرد: در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه مردم ایران خوش درخشیدند و این حاصل باور‌های دینی و اعتقادی مردم این دیار است که باید بیش از گذشته نیز تقویت شود.
 
امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: در گام‌های بعدی می‌توان از حوزه ورزش و جوانان و همچنین میراث فرهنگی و سایر نهاد‌ها برای این طرح نیز بهره‌مند شد، هر چند که بهترین راه همان ترویج روحیه کار و تلاش و همت مضاعف در جامعه است.
 
علی رستمی، معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه در خصوص اجرای این طرح، گفت: این طرح یک مقاله و بیشتر جنبه علمی دارد و ما باید در یک بازه زمانی ۳ تا چهار ماه چند کار خوب و محوری را در حوزه‌های مختلف تعریف، اجرا و بر حسن انجام آن نیز نظارت کنیم.
 
وی خاطر نشان کرد: در این طرح می‌توان از ظرفیت علوم پزشکی، ورزش و جوانان، شهرداری، میراث فرهنگی و برخی نهاد‌های دیگر استفاده کرد، اما مهمتر از این ظرفیت‌ها برنامه ریزی و ساز و کار مناسب برای اجرای این طرح است.
 
حجت الاسلام محمد علی فاطمیان در ادامه این نشست از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در روز چهاردهم خرداد خبر داد و افزود: این مراسم از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه در محل مسجد جامع تربت حیدریه با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: همچنین عصر همان روز و در آستانه شب ۱۵ خرداد مراسم دیگری در گلزار شهدای بهشت عسکری با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها