خبرهای داغ:
مسئول طرح صالحین سپاه میانه:

امام راحل در تعهدش به خدا تا آخرین لحظه عمر، پایبند بود

مسئول طرح صالحین سپاه میانه با اشاره به خدمات تمام ناشدنی امام خمینی(ره) به انقلاب و مردم ایران، گفت: امام(ره) به عهدی که با خدا بسته بود تا پایان عمر، وفادار ماند.
کد خبر: ۹۲۴۶۲۴۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عادل ابراهیم نژاد در جمع کارکنان سپاه میانه از امام خمینی(ره) به عنوان شخصیتی بی نظیر در طول تاریخ کشور یاد کرد و با اشاره به اینکه روزی همه در پیشگاه خدا عهد و پیمان بسته ایم، اظهار داشت: او کسی بود که در تعهدش به خدا تا آخرین لحظه عمر، پایبند بود.

   وی حرکت امام را یک حرکت الهی و دینی دانست و افزود: حرکت و انقلاب او زاییده نفسانیات و خواهش های نفسانی نبود بلکه راه و هدفش الهی بود و به این راه و هدف، ایمان داشت.

   حجت الاسلام ابراهیم نژاد نتیجه ایمان امام را پیروزی انقلاب در اوج خفقان رژیم ستمشاهی و فتح قله های پیشرفت با وجود گذشت 41 سال از انقلاب توسط جوانان کشور عنوان کرد و یادآور شد: بواسطه این ایمان و حرکت ایمانی است که ما امروز از بیخ گوش آمریکا عبور می کنیم و او توان انجام هیچ کاری را علیه ما ندارد.

   وی افزود: پرورش امثال شهید سلیمانی در مکتب امام خمینی(ره) موجب سلب امنیت و آرامش خاطر کشورهای استکباری شده و خواب راحت را از چشمان سیاستمداران آن ها ربوده است.

امام راحل در تعهدش به خدا تا آخرین لحظه عمر، پایبند بود

   آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها