فرمانده سپاه عدیر تبریز گفت: گفت: پایگاه های خواهران همواره در عرصه های مختلف خوش درخشیده اند ولی آنجا مطلوبیت نهایی حاصل می شود که این پایگاه ها زمینه ساز ظهور باشند.
کد خبر: ۹۲۴۶۲۵۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبداله شادی در جمع فرماندهان و بسیجیان حوزه دو کوثر سپاه تبریز با بیان مولفه های پایگاه در تراز انقلاب، افزود: داشتن فرمانده و جانشین توانمند و وقت گذار، شورای پایگاه با انگیزه و وقت گذار، داشتن سند چشم انداز 10 ساله برای پایگاه، سازماندهی پایگاه، توانمندسازی بسیجیان در همه ابعاد از جمله نکاتی هستند که با یک کار تشکیلاتی هماهنگ ما را به سمت پایگاه مطلوب و در تراز انقلاب سوق می دهد.

وی اضافه کرد: با داشتن پایگاه و بسیجی توانمند می توانیم به خروجی مطلوبی برای پیشبرد اهداف اسلامی و انقلابی کشورمان دست یابیم.

فرمانده حوزه  کوثر نیز در ادامه ضمن قدردانی از زحمات مدافعان سلامت این حوزه گفت: بسیج و بسیجی بار دیگر امتحان خود را در سه ماه اخیر اتفاقات کشور پس دادند. آنجا که به مانند دوران دفاع مقدس بانوان بسیجی در سنگرهای مساجد سنگ تمام گذاشتند.

فاطمه صمدزاده افزود: همه ی فرماندهان این حوزه در دوران سخت کرونا پای کار بودند و از هیچ اقدامی برای خدمت به شهرمان فروگذاری نکردند.  

وی با تسلیت رحلت امام راحل گفت: تامل در سیره امام(ره) ما را با اهداف انقلاب آشناتر می کند. ضمن اینکه این سیره زندگی با ابزارهای هنری به عنوان الگو در پایگاه ها برای تمامی بسیجیان معرفی شود.

صمدزاده با خرسندی از شروع فعالیت های پایگاه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی،  افزود: بی شک با این مقدمه خیز ما برای برپایی پایگاه هایی در تراز انقلاب است که رسیدن به آن با همت بسیجیان دور از دسترس نخواهد بود.

ارسال نظرات