خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

برای عملیاتی شدن گام دوم جوانان باید سیره امام راحل را بشناسند

فرمانده سپاه میانه بر لزوم فراهم سازی بسترهای شناخت شخصیت سیاسی، الهی و عرفانی امام خمینی(ره) برای نسل جدید، تاکید کرد و گفت: برای تقویت باورها و عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب، باید جوانانمان را با شخصیت والای امام راحل آشنا کنیم.
کد خبر: ۹۲۴۶۲۵۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در شهر ترک با اشاره به مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر و بی وقفه حضرت امام در راه مبارزه با ظلم و فساد و ایجاد حکومتی مبتنی بر آیین اسلام، اظهار داشت: مکتب امام همان مکتب اسلام و در امتداد مکتب تحول آفرین عاشوراست.

   وی با بیان اینکه ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی غیر قابل شمارش است، بیان کرد: بی شک ضعف هایی هم داشته ایم ولی این ضعف ها متعلق به انقلاب نیست و نباید کم کاری ها و خطاهای مسئولین، به پای انقلاب نوشته شود.

    محمدی حضور مقتدرانه کشور در تمامی صحنه های ملی و بین المللی را از مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و با تاکید بر حفظ و اعتلای ارزشهای انقلاب، افزود: امروز شناساندن شخصیت والای امام(ره)، جایگاه و نقش انقلاب و تقویت باورها و ارزش های دینی و اسلامی، وظیفه و رسالتی همگانی است و آحاد افراد جامعه باید پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب باشند.

   آیین گرامیداشت سی و یکمین سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور ده ها نفر از خواهران و برادران بسیجی و فرماندهان پایگاه های حوزه های شهید باکری و کوثر در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهر ترک برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها