خبرهای داغ:

ده ها هکتار زمین در سرخه زیر کشت لند فید قرار گرفته است

معاون فرماندار سرخه گفت: هیچ تخلفی در روند و پیگیری پرونده کشت لند فید از نظر قانونی صورت نگرفته است۔
کد خبر: ۹۲۴۶۲۷۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۲
محمد ادهم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار کرد: در خصوص طرح و پروژه‌ی لند فید در شهرستان سرخه سال گذشته پرونده‌ای برای احداث این طرح با تقاضای ۹۸ هکتار زمین کنار ریل راه آهن بین آرادان و سرخه به جریان افتاد که در راستای مخالفت مردم مبنی بر اینکه این طرح هیچ فایده‌ای برای شهرستان سرخه و آیندگان ما ندارد مخالفت خود را اعلام کردیم.
وی با اشاره به جریان گرفتن این پرونده در سال جدید خبر داد و گفت: باحضور در مراحل اولیه که تشکیل جلسه کارشناسی بوده است پس از بحث و گفتگو و اعلام نظر دستگاه‌های موافق و مخالف، نظرات جهت ارائه به جلسات در کارگروه‌های تخصصی آماده می‌شود.
معاون فرماندار شهرستان سرخه بیان داشت: تنها مخالفین این جلسه فرمانداری شهرستان سرخه بوده و دستگاه‌هایی نظیر محیط زیست و جهاد کشاورزی و... موافقت خود را اعلام کردند.
ادهم تصریح کرد: فرمانداری به عنوان دستگاه‌های حاکمیتی و نه به عنوان دستگاه‌های تخصصی در جلسات کارشناسی و کارگروه‌ها حضور دارد و در خصوص ارائه طرح و تصمیم گیری نهایی در کارگروه اصلی و تخصصی با حضور مدیران کل در استانداری به ریاست استاندار یا معاون عمرانی استاندار تشکیل می‌شود.
وی با بیان اینکه هنوز جلسه تشکیل نشده و تصمیم نهایی اتخاذ نشده است؛ افزود: هیچ تخلفی در روند و پیگیری این پرونده از نظر قانونی صورت نگرفته است۔
ارسال نظرات
پر بیننده ها