مرعشی در گفت و گو با خبرنگار «بسیج» مطرح کرد:

قدرت بازدارندگی و اقتدار دفاعی ایران، محصول کاربست وصایای امام و منویات رهبری است

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اندیشه، تفکر و راهبرد‌های امامین انقلاب اسلامی نسخه اصلی و آینه تمام انقلاب و نقشه راه نظام و ملت رشید، مومن و انقلابی است.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۰۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
محمد هادی مرعشی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان ضمن تسلیت رحلت جانسوز بنیان گذار جمهوری اسلامی گفت: قدرت بازدارندگی و اقتدار دفاعی ایران، محصول کاربست وصایای امام و منویات رهبری است.
 
وی اندیشه، تفکر و راهبرد‌های امامین انقلاب اسلامی را نسخه اصلی و آینه تمام انقلاب و نقشه راه نظام و ملت رشید، مومن و انقلابی ایران توصیف و با برشماری درس‌های امروزین مکتب امام خمینی(ره) تصریح کرد: امام دوراندیش و حکیم انقلاب با نگاه جهانی و بین المللی و مخاطب قرار دادن آحاد امت اسلامی، وحدت کلمه و اتحاد و وفاق بین مسلمین را مقدمه ایجاد جبهه ضد استکباری و پادزهر راهبرد دشمنان جهان اسلام در ایجاد تفرقه و اختلاف و شکاف بین جوامع و ملل اسلامی قلمداد و به ویژه ملت شایسته و تاریخ ساز ایران را به وحدت حقیقی و مقتدر و اعتصام به ریسمان الهی فرامی‌خواند.

مرعشی تصریح کرد: شاخص‌ها و اصول کلی مکتب و خط امام (ره) در ابعاد و حوزه‌های مختلف برای پاسخ به نیاز‌های کشور و انقلاب و حتی جامعه بشری و تجلی آن در مواضع و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) هم اکنون در دسترس رهروان خمینی کبیر(ره) بوده و مصاف عالمانه و هوشیارانه با خطر تحریف و وارونه‌سازی شخصیت و تفکر آن رهبر الهی که از سوی برخی جریان‌های پلید داخلی و بیگانگان دنبال می‌شود همچنان نیازمند عدم غفلت و کوتاهی است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: اندیشه‌های حضرت امام اندیشه‌ای ناب و برگرفته از قرآن و احادیث ائمه اطهار است تاسی به اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی(ره) در این دوره و برای نسلی که انقلاب و دفاع مقدس و امام راحل را ندیده اند و با قرار گرفتن در فضای مجازی مورد هجمه‌های فرهنگی قرار گرفته اند و مسیر را گم کرده اند ضرورت بیشتری دارد.

این مسئول افزود: نهاد‌های فرهنگی باید اقدامات بیشتری برای نشر تفکر امام راحل و تبیین آن برای نسل جدید داشته باشند علاقمندی برخی جوانان به زندگی نامه شهید هادی برای نسلی که دفاع مقدس را ندیده نشان می‌دهد که شهدا هنوز در حال انسان سازی هستند، اما ما آن طور که شایسته بوده به این موضوع نپرداخته ایم.

مرعشی خاطرنشان کرد: انقلاب حضرت امام خمینی(ره) باعث خیزش انقلاب‌ها و حرکت‌های آزادی خواهانه در نقاط مختلف جهان شد اکنون بعد از گذشت ۴۱ سال از انقلاب، گروه‌های مقاومت مانند حزب الله لبنان، حماس، فاطمیون و دیگر گروه‌های اسلامی راه حضرت امام خمینی (ره) را دنبال می‌کنند.


ارسال نظرات