فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام شیوع کرونا حدود 530 هزار عدد ماسک توسط گردان های امام حسین (ع) تیپ 48 فتح تولید شد و در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، ایستگاه غربالگری، پایگاه سلامت، کمک مومنانه ، ایست بازرسی حضور فعال داشتند.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۲۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،  بخشدار و مسئولان شهرستان دنا با فرمانده تیپ 48 فتح دیدار و ارتقای درجه وی را تبریک گفتند.

فرمانده تیپ 48 فتح استان با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی ره و قیام خونین 15 خرداد گفت: تا آخرین قطره خون از تمام مرزهای جغرافیایی، فرهنگی، عقیدتی، سیاسی و اجتماعی دفاع خواهیم کرد و در تیپ 48 فتح متناسب با هر نوع تهدید دشمن ماموریت خودمان را تعریف می کنیم .

سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز  بیان کرد: در حوزه فرهنگی خود را برای افسران جنگ نرم آماده کرده ایم و در حوزه سیاسی به عنوان یک تحلیل گر سیاسی وارد مسیر پرافتخار انقلاب می شویم.

وی به اقدامات تیپ 48 فتح در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود:  در سیل سال گذشته بیش تر از دولت فعالیت و تلاش کردیم  و علیرغم اینکه در شمال غرب حضور داشتیم اما در دور ترین روستاها  ورود پیدا کردیم و به امداد رسانی پرداختیم .

سردار حکمتیان ابراز داشت: در روزهای شیوع کرونا به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در حوزه گندزدایی و  رفع آلودگی معابر ، مراکز ، بیمارستان ها ، درمانگاه ها و مساجد، مدارس ، دانشگاه ها و ... فعالیت می کردیم .

وی بیان کرد: در ایام شیوع کرونا حدود 530 هزار عدد ماسک توسط گردان های امام حسین (ع) تیپ 48 فتح تولید شد و در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، ایستگاه غربالگری، پایگاه سلامت، کمک مومنانه ، ایست بازرسی حضور فعال داشتند.

فرمانده تیپ 48 فتح  گفت:  در آتش سوزی ، بلایای طبیعی و هر تهدیدی که متوجه نظام باشد همان لحظه ماموریت خود را  تغییر داده و عملیات را طراحی می کنیم و وارد عمل می شویم.

وی بیان کرد: امروز دشمن با تمام توان و تجهیزات وارد میدان شده و جنگ هیبریدی و ترکیبی است و ما هم برای مقابله با این تهدیدات آماده ایم و دشمن را نیز به خوبی می شناسیم و سناریو طراحی می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات