فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین یکی از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۲۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
 سردار امان اله گشتاسبی،  فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  از زاهدان گفت: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین یکی از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.
 
وی افزود: بیش از ۴۱ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی که تحولی عظیم در جهان ایجاد کرد می‌گذردامروز نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران مثل گذشته با انگیزه و اراده وبا تاسی از فرامین رهبرمعظم انقلاب، امادگی خود را در تمام صحنه‌ها حفظ کرده اند.

سردار گشتاسبی در ادامه بیان کرد: سپاه و بسیج در خط مقدم اطاعت از رهبری قرار دارند امروز همچون گذشته زیر پرچم انقلاب و راه رهبری که راه امام خمینی (ره) است تا اخرین قطره خون در حفظ انقلاب اسلامی تا سپردن پرچم به دست امام عصرتقدیم خواهند کرد و پشتوانه محکمی برای انقلاب خواهند بود.
 
انشالله مثل گذشته دین خود را به انقلاب و اسلام عزیز ادا کردند و تا آخرین لحظات جانشان برای حفظ انقلاب امام و صیانت از این انقلاب و همچنین سپردن این انقلاب به دست حکومت جهانی آقا امام زمان همچنان پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.
ارسال نظرات