خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با «بسیج»:

امام خمینی (ره) دین اسلام را در دنیا زنده کرد

مسئول دفتر بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان گفت: امام خمینی (ره) دین اسلام را در دنیا زنده کرد و آغاز حرکت مردمی بودند و تمام مستضعفین جهان ایشان را همواره الگو و سرمشق خود می‌دانند.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۳۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

امام خمینی (ره) دین اسلام را در دنیا زنده کردمریم رزجی  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: 14خرداد فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) است.

وی گفت: زنده نگه داشتن اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) و نشر اندیشه‌های ایشان در بین جوانان برعهده همه مردم و مسئولان است.

مسئول دفتر بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه اندیشه‌ها و کلام امام  خمینی (ره) اید نصب العین ما قرار گیرد، بیان کرد: امام راحل راه سعادت، کمال و عزت نفس را به مردم آموخت.

وی افزود: امام خمینی (ره) دین اسلام را در دنیا زنده کرد و آغاز حرکت مردمی بودند و تمام مستضعفین جهان ایشان را همواره الگو و سرمشق خود می‌دانند.

رزجی با بیان اینکه امام خمینی (ره) خودباوری را در بین مردم رشد داد، اضافه کرد: پیشرفت و ترقی امروز جامعه اسلامی ما از عمل به فرمایشات امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار