مدیره حوزه های علمیه کردستان گفت : یکی از شاخصه های حضرت امام خمینی (ره )مواجه با چالش لیبرال دموکراسی و نظام کمونیستی در جهان بود
کد خبر: ۹۲۴۶۳۴۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کردستان، ضمن عرض تسلیت ارتحال امام راحل و قیام پانزده خرداد گفت: امام با اعتقاد به ظرفیت‌های دین و آموزه‌های الهی در برهه‌ای که جامعه مبانی دین را افیون توده‌ها معرفی می‌کردند با استعانت از ساحت دین، به مبارزه با دو ابر قدرت شرق و غرب برخواست و نظام بدیلی را در مقابل جهانیان قرار داد که تنها ضعف‌های نظام سلطه را نداشت بلکه قوت و قدرت بیشتری در اقنای فکر مستضعفین عالم داشت و توانست موجی از بیداری در ملت‌های مظلوم به وجود آورد.

این استاد حوزه بیان نمود که یکی از شاخصه‌های حضرت امام خمینی ره مواجه با چالش لیبرال دموکراسی و نظام کمونیستی در جهان بود این دو حاکمیت تمام تلاش خود را در ایجاد هژمونی برای کشور‌های فرو دست اعمال می‌کردند و نظام بین الملل را در دو ساحت بلوک شرق و غرب خلاصه می‌کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه در ادامه اظهار کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل به عنوان طراح و ایدئولوگ انقلاب جایی نیست که نام انقلاب در تارک آن ندرخشد. به قول مقام معظم رهبری این انقلاب بدون نام خمینی در هیچ کجای عالم شناخته شده نیست و نام انقلاب تارک این انقلاب همچون خورشیدی فروزان نور افشانی می‌کند.

وی در ادامه گفت:  بعد از امام نیز با رهبری داهیه حضرت آقا انقلاب اسلامی با تمام توان و قدرت در مسیر نورانی و تعالی خود در حرکت است و امروزه با دور اندیشی مقام معظم رهبری این انقلاب در ورای مرز‌های جمهوری اسلامی به مبارزه با عناصر دشمن پرداخته و هر روز بهتر از گذشته در چالشی عظیم که امام در تقابل با نظام سلطه ایجاد نمود به زور آزمایی می‌پردازد به گونه‌ای که دشمن نظام اسلامی را به عنوان یک قدرت برتر در منطقه می‌شناسد و تمام تلاشش را معطوف این موضوع نموده که در این منطقه پر آشوب منافع خود را در مواجه آشکار با نظام اسلامی قرار ندهد.

مدیر حوزه‌های علمیه در پایان گفت:. امروز عمق راهبردی نفوذ انقلاب ایران نه در مرز‌ها بلکه به اعتراف سیاستمداران کهنه کار سایر کشور‌ها تا عمق دریای مدیترانه بوده که با هوشیاری تمام حفظ شده است و بی شک اگر رهبری امام امت و مقام معظم رهبری نبود این توان و ابهت برای جامعه‌ای سال‌های متمادی در طول تاریخ زیر یوغ استعمار و استکبار بود به وجود نمی‌آمد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات