خبرهای داغ:

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبیین گفتمان امام راحل

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به فضای مجازی و ظرفیت آن در شناساندن گفتمان امام خمینی (ره) در جهان گفت: باید از این ظرفیت استفاده کرد و با حضور هدفمند و با برنامه در این فضا در راستای تبیین و ترویج گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری گام برداشت تا به اهداف عالیه انقلاب در تحقق جامعه مهدوی دست یابیم.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۵۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبیین گفتمان امام راحلبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد با بیان اینکه امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در عصر معاصر و بیدار کننده ملت‌ها از ظلم پذیری و استبداد است افزود: امام خمینی (ره) با درک صحیح از اسلام و با از خودگذشتگی برای بیدار کردن ملت‌ها قیام کرد و در این مسیر از همه چیز خود برای خدا گذشت و این سبب شد دل‌های ملت‌های جهان را به سوی خود و اسلام ناب محمدی (ص) جلب کند.
وی با بیان اینکه امام راحل خودباوری را در ملت مسلمان ایران و ملت‌های آزادی خواه جهان به ظهور رساند گفت: امروز جهان مرهون زحمات امام راحل است چرا که بیداری‌ها و ظلم ستیز‌ها و انزوای جهان غرب و استبداد به برکت قیام معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر تداوم راه و مسیر امام راحل با اشاره به سخنان خلف صالح آن امام راحل اظهار کرد: امام خامنه‌ای مسیر روشن این انقلاب را حرکت در مسیر آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی که امام راحل ترسیم نموده اند قرار داده و مسیر و راه و مکتب امام خمینی (ره) را مسیر تداوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی بیان می‌کنند.
وی با بیان اینکه امروز نسل نوجوان و جوان جامعه باید اهداف و آرمان‌های امام راحل را بدانند گفت: تبیین و تشریح گفتمان انقلاب اسلامی که همانا گفتمان امام راحل در ظلم ستیزی و خودباوری و خدایاوری و حمایت از مظلوم باید در جامعه انجام شود تا نسل جدید جامعه با آن آشنا در مسیر آن قدم بردارند.
خوشقدم با اشاره به فضای مجازی و ظرفیت آن در شناساندن گفتمان امام خمینی (ره) در جهان گفت: باید از این ظرفیت استفاده کرد و با حضور هدفمند و با برنامه در این فضا در راستای تبیین و ترویج گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری گام برداشت تا به اهداف عالیه انقلاب در تحقق جامعه مهدوی دست یابیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار