خبرهای داغ:
سازمان بسیج کارمندان استان سمنان به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و گرامیداشت پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد بیانیه صادر نمود.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۷۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله العالی:

«امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم انقلاب، راه او راه انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است»

چهاردهم خردادماه مظهر پیوند و دل‌بستگی ملت ایران با امام بزرگوار است. روزی که یادآور سوگ امت اسلامی در فراق عبد صالح خدا حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) است. غم فقدان مردی بزرگ و کم‌نظیر که باقوت ایمان و صداقت و پاکی، پرچم قیام علیه ظلم و تاریکی را برافراشت و میراث گران‌قدر انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت. خمینی کبیر با باور به خدا و مردم، دین را به صحنه قدرت و حاکمیت رساند و استقلال و آزادی و ایمان را به ملت ایران هدیه کرد.

با گذشت سی و یک سال از رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی که این نظام مقدس را بر مبنای اسلام ناب محمدی بنیان نهادند، همواره در جهانی که ظلم و بی عدالتی آن را فراگرفته و خصوصا کشور عزیزمان ایران اسلامی که هر لحظه مورد تهدید و هجمه های دشمنان قرار دارد، ره‌آورد تفکر و مبانی خمینی کبیر، وحدت و همدلی و عزتمندی و قدرت پیش‌رونده جمهوری اسلامی در ستیز با شیاطین و دشمنان خاصه شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و مولود نامشروع آن، رژیم غاصب صهیونیستی و قطع کردن دست اجانب از منابع و منافع ملت‌های مظلوم و مسلمان است.

رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی با بیان اصول سیر افتخارآفرین انقلاب اسلامی همواره با تأکید بر شناخت ارکان و اهداف انقلاب اسلامی و اصول تفکر انقلابی امام خمینی، همان راه و روش و منش را در طول سالیان سخت و دشوار با رهبری داهیانه خود ادامه و هیبت و عظمت انقلاب اسلامی را که با جان‌فشانی، از خودگذشتکی، ایثار و شهادت ملت بزرگ ایران اسلامی به دست آمده است را دوچندان و به قله‌های اقتدار و افتخار رسانده‌اند.

امروز نیز در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر‌(عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف) و زعامت حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای  تفکر الهی امام خمینی در انقلاب اسلامی زنده است و میراث ماندگار او پرچم هویت و قدرت اسلامی، انقلابی ما را در جهان ظلم و تاریکی به اهتزاز درآورده است.

ایران اسلامی در پنجمین دهه عمر با افتخار خود با تمسک به وصیت نامه الهی-سیاسی امام و بیانیه گام دوم جانشین حکیم و صالحش، برابر حربه تحریم‌های ظالمانه و راهبرد فشار حداکثری دشمن که نفس‌های آخر را می‌زند، نه تنها تسلیم نخواهد شد بلکه مقتدرتر و عازم‌تر از گذشته با سرعت، عزت و سربلندی از این مقطع حساس تاریخی نیز عبور خواهد کرد.

سازمان بسیج کارمندان استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم به ویژه مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید عهد با آرمانهای بلند امام راحل (رحمت الله علیه) تأکید می‌کند تنها راه پیروزی بر دشمنان و حل مشکلات بخصوص مسائل معیشتی و اقتصادی، پیروی و اطاعت از فرامین راهگشایِ رهبری عزیز به‌ویژه عمل به ”دستورات اقتصاد مقاومتی» می‌باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها