سعد زعفری هشجین
امام جمعه پارس آباد گفت: اگر اقدامات لازم برای وضعیت اسفبار آسفالت خیابان‌های پارس‌آباد صورت نگیرد به شخصه با رایزنی مرکز استان وارد عمل شده و مشکل را حل خواهم کرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۸۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

وضعیت آسفالت پارس آباد اسفبار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در دیداری که با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی در دفتر امام جمعه برگزار شد، عنوان کرد: وضعیت آسفالت پارس‌آباد اسفبار است و توجه بیشتری از مسئولین را می‌طلبد و باید هرچه زودتر برای بهبود این وضعیت اقدام جدی‌تری انجام گیرد.

وی افزود: فصل آسفالت‌ریزی از چند ماه قبل آغاز شده و فرصت روز به روز محدودتر می‌شود و لذا ضروری است تا شهرداری با تمام امکانات و از چندین موضع شهر عملیات آسفالت‌ریزی را آغاز کند و در این زمینه از ظرفیت تمام نهادهای حاکمیتی از جمله فرمانداری و دادگستری و سپاه پاسداران و… بهره بگیرد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد تأکید کردند: اگر اقدامات لازم برای وضعیت اسفبار آسفالت خیابان‌های پارس‌آباد صورت نگیرد به شخصه با رایزنی مرکز استان وارد عمل شده و مشکل را حل خواهم کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی با انتقاد از وضعیت خدمات‌رسانی شهری و وضعیت آسفالت معابر افزود: شهرداری شهرستان تا به حال اقدام جدی در این امور انجام نداده و درآسفالت‌ریزی هم که یکی از وظایف ویژه شهرداری هست فقط لکه‌گیری و پینه کاری می‌کند و این وصله زنی‌ها چهره شهر را زشت کرده است.

ارسال نظرات