استادحوزه و دانشگاه :

امام خمینی در راه انقلاب جز خدا از هیچکسی نترسید / امام راحل عزت ملی ایرانیان را احیا کرد

استادحوزه و دانشگاه در مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام (ره) در آمل گفت: امام خمینی(ره)با شجاعت حسینی وحسنی (ع) خویش بارها منافع دین و انقلاب را بر مصالح و منافع شخصی ترجیح دادند و از کسی جز خدا نترسیدند.
کد خبر: ۹۲۴۶۴۰۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه آمل ، حجت الاسلام عرب زاده استاد حوزه ودانشگاه در مراسم بزرگداشت  سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) در جمع پاسداران وسربازان سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه امام (ره)بنیانگذار نهضت و جنبش اسلامی امروز دنیای اسلام است گفت:امام (ره) با تمام وجود مالامال از ایمان خویش به عرصه کفر به طاغوت پانهاد و در این راه از سرزنش هیچ کسی نترسید.

امام خمینی در راه انقلاب جز خدا از هیچکسی نترسید / امام راحل عزت ملی ایرانیان را احیا کرد

حجت الاسلام عرب زاده با اشاره به خصوصیات بارز حرکت عظیم امام (ره) افزود:‌احیای عزت ملی در کالبد ایرانیان و نیز عزتی که سالهای متمادی با سیطره طاغوت وحاکمان فاسق نادیده گرفته شد، از خصوصیات بارز حرکت امام بود.

این استادحوزه و دانشگاه در ادامه با تصریح بر اینکه تمامی زوایای مکتب امام (ره) برگرفته از منطق قرآنی است، اضافه کرد:  بر اساس آموزه های قران عزت به معنی واقعی کلمه از آن کسانی میشود که در جبهه خدایی قرار دارند واین عزت مانند یک بارو یا حصار مانع از محاصره وغلبه دشمن میشود.

حجت الاسلام عرب زاده افزود:  امام (ره) چه در حوزه ارتقای علمی و تدریس چه در حوزه مبارزات ستمشاهی وچه در زمانی که مدیریت جامعه در قبضه گرفت از خصوصیت بارز و سد شکن «توکل علی الله» برخوردار بود.

امام خمینی در راه انقلاب جز خدا از هیچکسی نترسید / امام راحل عزت ملی ایرانیان را احیا کرد

به گفته این استاد حوزه و دانشگاه امام (ره) فرهنگ وگفتمان «ما میتوانیم» را در اذهان و باور جامعه ما نهادینه کرد.

حجت الاسلام عرب زاده در پایان یادآور شد:‌ این فرهنگ نیز برگرفته از فرهنگ قرآنی «ولاتهنو ولا تحزنو وانتم الاعلون ان کنتم مومنین » گرفته شده است ، فرهنگی که سبب شده ایمان در ملت ایران جوشش یافته و موجبات رشد ایرانیان را رقم زده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها